iidaa91

Blir kjent med forumet
Hei, lurer på 2 ting☺️

1: jeg har fått positiv test, og testet ca. annen hver dag. Den øker fint i farge. Har aldri tatt en sånn digital test før, så lurer på om det er noe vits? Hva er grunnen til at så mange tar den?:p Er 16 dpo i dag, så er kanskje for seint å ta en sånn?:hilarious:

2: Er så ekstremt trøtt på ettermiddagen etter jobb. Kan sove fra klokken 19 til morran ettero_O Husker jeg var trøtt med første også, men hvor lenge kan jeg forvente at trøttheten varer?
 
1. folk tar digital fordi det står GRAVID på den og det er litt gøy :hilarious: :D det er opp til deg om du har lyst til å ta en sånn test eller ikke - det er aldri for seint

2. den verste trøttheten pleier å avta rundt uke 12-14 for så å vende tilbake i større eller mindre grad i 3. trimester
 
1. folk tar digital fordi det står GRAVID på den og det er litt gøy :hilarious: :D det er opp til deg om du har lyst til å ta en sånn test eller ikke - det er aldri for seint

2. den verste trøttheten pleier å avta rundt uke 12-14 for så å vende tilbake i større eller mindre grad i 3. trimester
Takk :happy:
 
Dette med trøtthet kan være veldig individuelt, jeg husker at med førstemann sovnet jeg støtt på båten hjem fra jobb hele første trimester, men denne gangen var jeg bare sånn trøtt rundt uke 4 og 5, men ikke vært spesielt trøtt siden. Jeg er 9+2 i dag.
 
1. Ble mye mer realistisk med " GRAVID" lysende mot seg og det er litt kjekkere å ta bilde av til evnt fotoalbum:Heartred

2. Uke 4-6 var utholdelig :dead:Var mye trøtt frem til ca uke 8, var så borte helt frem til uke 34. Da var jeg ekstremt trøtt igjen frem til fødsel:)
 
1. Det var eneste merke jeg var kjent med(var i utlandet på ferie)
2. Ble bedre rundt uke 14 men jeg kunne sove nesten hvor og når som helst etter det også :angelic:
 
Eneste er at det føles mer reelt, helt sikker på at det ikke er innbilning når man tar digital :p :p

Trøttheten pleier gå over innen andre trimester hos meg, er strengt tatt verst de første ukene.
 
Back
Topp