2 spørsmål

suprise juni2015

Forelsket i forumet
Hva bruker dere på beina til barna nå når de er ute å leker?
Hvilken str burde man kjøpe i vinterdress til de?

poden har sko på beinå når han e ute å leke og vinterdress gidde eg rett og slett isje å kjøpa ennå, muligens den han har hatt nå passe t høst/vinter igjen....d e jo foskljell på str itte ka merke du ska ha og komme jo ann på koss stor du tror ungen din e t høst/vinter ;)

Jeg tengte å kjøpe på salg nå å spare litt penger på det:)

Er ikke så ofte hun sitter på bakken, men når hun gjør det så har hun på seg reflexbooties :)
Vi gidder heller ikke kjøpe vinterdress enda. Har ingen anelse om hvilken størrelse hun kommer til å bruke så..

Jeg har kjøpt en reflex vår/høstdress på Barnas hus, 400,- i størrelse 80. Tror den kommer til å passe til høsten og. Er så greit å hive på vesla en vannavstøtende dress.. på beina reima booties, eller småsko (17. mai skoene faktisk..!)

Jeg har kjøpt troll sokkesko(1-2 år), og reimatecdress i str 80. Reimadressene er store i str så 86 ble aaaltfor stor for han. Jeg er utrolig fornøyd med sokkeskoa! De virker behagelige for han å ha på, og var satt ned til halv pris på babyshop for noen uker siden. =) Minis går ikke enda så jeg ser ikke poenget med å tre på han sko enda. 

Back
Topp