2 spørsmål :)

Frøken S

Elsker forumet
Nevn en ting du gleder deg kjempemye til etter fødselen,

og

nevn en ting du gruer deg kjempemye til etter fødselen[:)]

Jeg kan begynne!
Gleder meg kjempemye til vi skal introdusere babyen og hunden for hverandre for første gang
Gruer meg til vi skal ta med h*n ut i kulda for første gang. Kommer til å kle på h*n alt for mye[8D]

Gleder meg masse til å våkne første dagen som mamma hjemme, fyre i ovnen og bare se på det lille mirakelet. [:)]

Gruer meg ikke til noe etter fødselen, men gruer meg til selve fødselen fordi moren min ble steril da eg ble født pga komplikasjoner, er redd det samme skjer meg..............[8|]

Gleder meg til lillegutt skal få se lillesøster eller bror
Gruer meg til tiden etter fødsel, om jeg skulle få slik bekkenløsning som jeg gjorde med lillegutt, hvor jeg måtte gå rundt på krykker i 2 uker

Gleder meg til guttungen skal møte babyen for første gang[:)]
Gruer meg til alle vondter som kommer etterpå, og hvor slitsomt det er med folk som renner ned døren de første ukene [&o]

Jeg gleder meg til å få familien samlet, vise frem nurket og nyte dagene hjemme.
Jeg gruer meg ikke så mye, er mer bekymret kanskje for smertene rundt fødsel, og etterpå...

Gleder meg til å kunne holde h*n og kose med h*n.
Gruer meg til å finne ut om jeg er "god" eller "dårlig" mor=P. Tenk hvis jeg ikke klarer noe[&:]

ORIGINAL: neselo

Gleder meg til guttungen skal møte babyen for første gang[:)]
Gruer meg til alle vondter som kommer etterpå, og hvor slitsomt det er med folk som renner ned døren de første ukene [&o]

Samme her :)

gleder meg til krabaten kommer
gruer meg til tiden som folk kommer og går på...

Gleder meg til å bare være mamma, nyte synet av mitt barn, holde mitt barn og alt det der

Gruer meg ikke til så mye jeg heller igrunn enn så lenge - får håpe jeg holder meg frisk og rask[:)]

Nevn en ting du gleder deg kjempemye til etter fødselen: gleder meg til å introdusere den lille babyen for lillemor. Hun kommer til å elske å få en liten søster eller bror. Kunne forresten rames opp sånn ca 1000 ting her [;)]

og

nevn en ting du gruer deg kjempemye til etter fødselen[:)]
gruer meg til å ha vondt for å sitte og vonde pupper. AU!

Gleder meg til å vise frem babyen til storebror[:D]
Og gruer meg litt samtidig til det, han er jo vant med at det bare er oss 3.

få holde den lille etter fødselen, synes nyfødte babyer lukter så godt[:D]

det jeg gruer meg til etter fødselen må være det forferdelige underlivet,har raknet en del under de to andre fødslene mine.
jeg føler vertfall at jeg har så lyst og være 100% når jeg endelig er over fødselen....men det tar desverre en stund før det er greit og sitte og gå har jeg erfaring med[:'(]

men det kan jo være jeg ikke revner i det hele tatt denne gang da[:D]

Gleder meg til å holde og kose med babyen.
Gruer meg til å sove dårlig/mindre pga. nattamming.

Og krysser fingre for at denne babyen ikke får kolikk!!

Gleder meg til å bli kjent med mitt barn, og til å se samboeren min sammen med ham/henne [:D]
Gruer meg til alle de vondtene jeg forventer kommer etter fødsel, og som man vanligvis ikke snakker så mye om...

Gleder meg til å kose med den lille babyen, ha permisjon hvor jeg kan ha mer tid til baby og de to andre ungene[:)]

Gruer meg i tilfelle sjalusi. Da tenker jeg på minstejenta og babyen. Og håper å unnslippe kolikk og brystbetennelse som jeg har erfaring i fra[8D]

Åh gleder meg til å klemme de bittesmå, myke hendene, kjenne den supermyke huden mot kinnet mitt og den deilig babylukta [:)]

Gruer meg ikke til noe annet enn fødsel foreløpig...

Gleder meg til å høre den første gråten når babyen kommer ut av magen[:)] Det er veldig spesielt...

Gruer meg ikke til noen verdens ting..det er den mest lykkelige tiden som finnes[:)]

gleder meg til at godguten vår skal få møte sin nye lillebror/søster for førsta gang [:)]

Gruer meg til smertene i underlivet, og problem med å sitte/ reise meg opp. Men er ikke sikkert det blir slik denne gangen [;)]

Gleder meg til å få husets nye direktør ut og kose + få på meg vanlig klær igjen

Gruer meg til våke netter[X(] Har en treåring som ikke har sovet videre mye fra han var 1,5 til 3 år og det er slitsomt.

Jeg tørr ikke se så langt frem enda... Gleder meg bare for hver uke som går i graviditeten jeg... Gleder meg mest til å kunne se baby på ordinær ul... Da kan jeg begynne å se så langt fram hehe

Back
Topp