2. september

Miss Independent

Elsker forumet

Jammen er september her!!! Da er det vår tur jenter 

Bortsett fra å vente...hehe...hva har dere gjort idag da?

Idag har jeg og guttungen vært på kino med farmor (mannen er syk, og hviler). Skulle egentlig se "Madagaskar" men det ble tomt for billetter når vi kom dit, så da ble det "Istid". Første gangen på kino for guttungen så det var litt stas - han koste seg.

Ja, tenk at det ENDELIG ER SEPTEMBER!! :) Nå kan nurka komme når som helst :) I dag har vi vært på besøk hos olerdmor :) Der har jeg klippet og farget håret hennes. (var ganske sliten etterpå kan man si, men det var verdt det. Hun blir så glad og takknemlig :) ) I mellomtiden laget sambo middag til oss. :) Snart er det avgårde på besøk til ei venninne.

Hali skrev:

Jammen er september her!!! Da er det vår tur jenter 

Bortsett fra å vente...hehe...hva har dere gjort idag da?

Idag har jeg og guttungen vært på kino med farmor (mannen er syk, og hviler). Skulle egentlig se "Madagaskar" men det ble tomt for billetter når vi kom dit, så da ble det "Istid". Første gangen på kino for guttungen så det var litt stas - han koste seg.

Så kjekt med først gang på kino :)

Jaaaah, helt utrolig at det er september alleredeVÅR mnde Jeg teller ned dagene. 2 dager igjen til KS. Både gruer og gleder megEllers gjør ikke eg ye om dagen. Slapper av for det meste.. Sambo tar seg av barna, flinke gutten min<3  I morgen skal jeg bake gulrotkake med yngstejenta mi, mens storesøster er i bhgen

Ønsker alle september-jentene masse lykke tilemoticon

Veldig spennende det her =) 
Vi har vært i barnebursdag til fetteren til T i dag. Det var koselig =) 
Teodor har vært på kino tre ganger tror jeg, og neste helg starter "filmklubb" de har her i byen. 
Da viser de film for barna en lørdag i måneden, en film for de minste og en for de litt større. 
Vi tenkte å melde oss inn - koster 100 kroner for hele sesongen og da får barnet med seg en voksen gratis =) 
Programmet for i år ser veldig bra ut, så vi gleder oss!

Fru H skrev:
Veldig spennende det her =) 
Vi har vært i barnebursdag til fetteren til T i dag. Det var koselig =) 
Teodor har vært på kino tre ganger tror jeg, og neste helg starter "filmklubb" de har her i byen. 
Da viser de film for barna en lørdag i måneden, en film for de minste og en for de litt større. 
Vi tenkte å melde oss inn - koster 100 kroner for hele sesongen og da får barnet med seg en voksen gratis =) 
Programmet for i år ser veldig bra ut, så vi gleder oss!

Hørtes kjekt ut. Bra ordning!

Jeg fikk jo plutselig augustbarn, ble rimelig overrasket for det hadde jeg aldri forventetemoticon  ...følte meg neste litt "snytt" fordi jeg aldri fikk gå til 40 uker på babyverden og tickeren min  men er nå sjeleglad for at fødselen er overstått så jeg slipper å grue meg, og at den gikk så bra som den gjorde! 
her sitter jeg med puppen ute hele dagen føler jeg...når lillemor ikke spiser så pumper jeg for å øke melkeproduksjonen. Skal på helsestasjonen i morra å veie henne, vi hadde litt startvansker og ingen melk i mange dager, så hun gikk ganske mye ned de første dagene, blir spennende å se om hun nå har lagt noe på seg! :-)

Får håpe melken har tatt seg opp da =) 
Husker jeg følte at puppen var ute konstant i starten sist. 
Det roer seg jo heldigvis!

Jaaaa, endelig september! :)
I dag har jeg hatt "hjemmespa", dvs bodyskrub, bodylotion, ansiktsmaske, farget bryn, selvbruningsspray og neglelakk :D Godt å fiffe seg opp litt ;) Føler meg så bleikfeit og ufresh for tida, hehe ;) Men ikke nå lengre! :)

I dag har jeg hatt "hjemmespa", dvs bodyskrub, bodylotion, ansiktsmaske, farget bryn, selvbruningsspray og neglelakk :D Godt å fiffe seg opp litt ;) Føler meg så bleikfeit og ufresh for tida, hehe ;) Men ikke nå lengre! :)

lillepolly skrev:

Alltid deilig med litt selvpleie 

Har kost oss med vaffler til frokost, og jeg som i det siste har vært forsiktig i forhold til bekkenplagene har gått endel, baket med barna og vært på besøk, skruet gipstak på nysoverommet og ellers vært svært så aktiv. Ingen fokus på hvile og avlastning lengre, nå vil jeg bare føde :-)

Min første hverdag hjemme i permisjon i dag 3 september.. rart å ha hele huset for meg selv, hehe. Deilig, men rart. Har mye å drive på med, men passer på å ta meg tid til å slappe av og kose meg også.
Tårene triller når jeg tenker over at jeg snart får møte lillegutten i magen min. Gleder meg masse til å treffe han. Har mye mer hormoner denne gangen enn forrige svangerskap. Noe jeg faktisk liker. Jeg har alltid vært en følsom person, men under svangerskapet mitt sist gang og tiden etterpå følte jeg at den følsomheten forsvant.. (sannsynligvis sammenheng med at jeg mistet moren min rett før jeg ble gravid) - og nå tror jeg kroppen min endelig har kommet til seg selv igjen.

Back
Topp