2 SA - mår prøve igjen?

D33

Flørter med forumet
Hei dere.
Jeg har det siste året forsøkt å bli gravid med nr 3.
De to første skjedde rimelig kjapt og uten komplikasjoner. Det er 5+ år siden.
Nå har jeg blitt gravid to ganger siden august pg mistet begge gangene etter 5-6 uker. Etter første SA ble jeg gravid på første eggløsning. Noen andre som har erfaring som kan veilede meg med hva som kan være veien videre?

Bør jeg ha en mensen før jeg blir gravid, bør jeg oppsøke lege etc?

Sa er veldig normalt. Jeg har 3 bak meg. Det var mine første graviditet. Fikk hjelp på baby 4.baby 5 ble det skummelt med. Masse blødninger og sykmelding. Det gikk bedre etter 3 månder.Og ei jente ble født. Baby 6 ble det masse problemer med. Masse blødninger og sykmelding. Rundt uke 12 så situasjonen bedre ut. Tok ultralyd 4 uker etterpå. Da va den død.

Jeg anbefaler å ha en normal mensen. Slik at kroppen kommer i rytme. Syklusen vil flytte seg. Så bare følg nøye med.

Jeg ba om utredning etter alt som va skjedd. Ingenting galt va å finne. Jeg har bare vært uheldig

Hei dere.
Jeg har det siste året forsøkt å bli gravid med nr 3.
De to første skjedde rimelig kjapt og uten komplikasjoner. Det er 5+ år siden.
Nå har jeg blitt gravid to ganger siden august pg mistet begge gangene etter 5-6 uker. Etter første SA ble jeg gravid på første eggløsning. Noen andre som har erfaring som kan veilede meg med hva som kan være veien videre?

Bør jeg ha en mensen før jeg blir gravid, bør jeg oppsøke lege etc?
Måtte lese innlegget ditt flere ganger før jeg innså at det ikke var mitt eget innlegg.

Vi har oppriktig identisk forløp av barn og SA.

Etter SA nr 2 så ventet jeg på mensen, så nå venter jeg og ser om den satt på eggløsning 12/11.

Lykke til! <3

Back
Topp