2. søndag i advent

blåkanin

Glad i forumet
Da var det plutselig søndag kveld.. og ikke så mange timer igjen til jobb.. 

Vi har hatt ei fin helg, og det er lite tid jeg har brukt på dataen nå.. får ta en liten oppdatering nå heller :) 

Lørdag gikk på møbelkikking og møbelshopping. Var i fryktelig mange timer på ikea, det tar sin tid når man skal kjøpe større ting.. vår plan var sovesofa, og bursdagsgave til mini (lekekjøkken). Så ballet det selvfølgelig litt på seg, og bilen og tilhengeren ble full før vi vendte nesa hjemover.. Sovesofaen vi kjøpte veide mye, heldigvis var den i flere deler.. men den skulle jo opp i andre etasje, så etter det var ordnet var jeg rimelig utslitt.. men nå står den i alle fall ferdig montert :) 

I dag fikk mini pepperkakeformer og kjevle i kalendergave. Vi hadde kjøpt ikea-pepperkakedeig også. Så han ville selvfølgelig i gang med dette så snart som mulig etter at han stod opp :D 

Midt på dagen skulle mini sove, så vi bestemte oss for å ta en tur ut siden det for en gangs skyld ikke regnet i dag :) Så to timers gåtur i nærområdet ble det. Og etter turen ble det pynting av pepperkakene :) Mini stappet størsteparten av nonstopene i munnen og noen få av dem på pepperkakene.. 

Vi har kost oss sammen i dag, og nå begynner tankene å gå litt mot morgendagen, for da er det tid for ultralyd her :D 

Håper dere andre også har hatt ei fin helg :)

her har vi en syk gutt i hus og nå er jeg også begynt å hoste, men gleder oss til ul på tirsdag! !

lykke til i morgen da 

Huffda.. håper dere blir fort friske igjen! 

Vi har vært syke annenhver uke nå de siste to månedene.. så jeg håper virkelig at det tar litt tid før neste runde.. 

Hørtes ut som en flott helg! Masse lykke til på ul imorgen!!! Vi krysser fingrene for at alt ser fint ut og gleder oss til oppdatering!

Hørtes ut som en koselig helg dere har hatt :) Og slitsom, med tanke på all bæringa! Hahaha, ser for meg minien din stappe nonstop ivrig inn i munnen i stedetfor på pepperkakene :D
Her så har vi hatt bursdag selskap for snuppa, både i går og i dag. I går kom sambo sin familie og i dag kom vennene fra barnehagen :) Var riktig vellykket i dag.
Ho har ikke bursdag før til fredag, men pga div årsaker så ble selskapene fordelt sånn som dette. Neste søndag kommer min familie :) Så ho får jo 4 feiringer i grunn. For de feirer det bra i barnehagen på selve dagen, og så har vi det jo litt ekstra kos når vi er hjemme samlet (mamma kommer også da så).. Ho syns det er så stas :)
SÅ ja denne helga har vært slitsom, men bra!! Ryggen holder på å knekke sammen.

Kjekt med bursdagsfeiring da :) Vår lille blir 2 om litt over ei uke, og vi skal ha to feiringer i år. I fjor ble det visst 4.. 

Har en plan om å prøve meg på buss-kake til bursdagen. Mini er nemlig veldig glad i busser.. av en eller annen grunn :D

Hørtes ut som en fin helg med masse utrettet :) (og litt slitsom med all bæringen + ikea ;)
Koselig med litt førjulsaktiviteter!

Vi pyntet litt mer til jul i går :-D 
Hoppa over adventspyntingen og begynte å pynte til jul istedet. hehe

Så nå står et lite (1,50?) juletre ferdigpyntet inne på soverommet og så skal vi kjøpe et stort til stua :-D Koselig!!!
Og så siste vi pinnekjøtt med mormor og morfar i går. NAM!!

Back
Topp