2.søndag i advent:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

jeg må bare si at endelig, etter 6 år sover ungene lenger enn til 6-halv 7 om morgenen[:D][:D] hjelper vel på at det er vinter og mørkt ute. håper virkelig det blir sånn i jula å, sove til nesten 8 er jo helt himmel!!!!

skrållan; jeg vil se før og etter 17kg-bilder[;)] må bare si jeg er meget imponert!!!

i går var jeg på en litt shopping og cafe-tur med venninne/kollega[:)] det var koslig, ikke vanlig kost på en lørdag det. vi har bestemt at vi skal til københavn etter jul, noen tips anyone??

i dag skal vi på juleshow med turngruppa til maria, det blir spennende[:D] var på generalprøve i går, det var moro og litt komisk[8D][:D]

ha en fin søndag!

Gudd mårning!

Vi sov videre selv om lillemor står opp vi, så da gjør det ingenting om hun står opp klokken halv sju[:)]

La oss tidlig i går, men naboen hadde visst fest og der ble det litt action og brøling, så da måtte vi få med oss det nysgjerrige som vi er. Håper de ikke så oss, men de var sikkert så snøblinde at det gikk nok bra[:)]

Snakker om snø, vi har fått litt snø i natt[:)]

I går hadde vi besøk av tantene til mannen, fikk skryt for maten så det var koselig. Etterpå var vi på basar, og det og var koselig[:)]

Mårnings! [:)]

I dag er jeg faktisk i litt bedre form! [:D] Har ikke feber i allefall, den er erstatta av en sexy hes stemme, haha!
Jeg og ungene skal kanskje på Jul Igjen på Verdal i dag, sammen med foreldrene mine. Koselig juletradisjon! [:)] Sambo vil heller være hjemme og vaske huset, og det skal han da få lov til! [8D][:D] KL 19 skal jeg på Zumba, det får bare gå som det går, er jo heldigvis ikke en fysisk slitsom trening. Svigerinna mi skal være med for første gang nemlig, derfor jeg .

Er forresten bare -3,8 grader ute, så mildt har det ikke vært på flere uker! [:D] Håper det kommer litt mer snø nå når det er så varmt!

MaRtE: Jeg har faktisk tatt bilder, hehe, så skal ikke se bort fra at de kommer. Og hurra for at ungene endelig sover litt lengre, det fortjener dere! [:D]

Ble ikke Jul Igjen her, vi skal på søndagsmiddag til mine foreldre istedet. Så jeg driver og vasker her, og det går treeegt fremover. Blir jo så sliten av å være i oppreist posisjon, skikkelig influensaverk i hele kroppen [&o] Han jeg bor sammen med vaska bare koppene, så mente han at resten av huset ble gullende rent av det, så da får jeg gjøre det selv. Idiot!

mandy: Åj, så innmari spennende!!! [:D] flink du er som arrangerer noe sånt! [:)] Ja, vis oss bilder, og hold oss oppdatert på det dere gjør!

vi skulle ut i snøen alle mann når det endelig er så varmt her. syns thomas var litt blek, klagde over vondt i magen så han fikk legge seg. spydde vel noen minutter etter at vi satte fram bøtta[8|] kom ganske mye, både her og der så han måtte i dusjen. nå vil han ha mat og drikke, men jeg tør ikke gi han enda. håper det ikke blir mere[X(]

mandy; så flink du er! verden trenger sånne som deg[:)][:)] 

Guri malla Mandy! Nå ble jeg imponert. [:)] For en fantstisk ide.

Her koser vi hoss hjemme hos mamma i det høye nord. Vi feirer jul på forskudd. I går hadde vi risgrøt med mandel, som Hannah fikk på helt ærlig vis, spekemat til kvelds og i dag er det ribbe. [:)]
Og så har jeg fått sove lenge i to dager nå siden tante har stått opp med de søte små. [:D] Livet er herlig.

Så fantastisk Mandy, hvordan kom du på det? Har du vært der selv? Håper prosjektet ditt blir mega vellykket. Du er flink!

Vi har vært på besøk hos foreldrene mine i dag og hos noen venner. Lite begivenhetsrik dag. Nå skal jeg snart opp og se jul i skomakergata.  

Koselig kveld for oss i går hos et vennepar[:)] Sov lenge i dag før det bar ut på shopping med mamma og min mormor. Ble vinterpose til bilstolen til snuppa. En ting jeg alltid har sett på som helt ubrukelig da bilen vår faktisk har varmeapparat. Men så har jeg innsett at det sikkert blir litt henting og levering av N i bhg på meg og snuppa, og det er et godt stykke å gå fra parkeringsplassen og bort til bhg. Da er den kjekk å ha i -30 grader.

Kjøpte også noen bukser og votter til N. Lurer på hvor alle vottene hans tar veien. Mormor kjøpte Reima vinterdress med lue og votter til N. Jeg har nemlig innsett at min plan med at den han har skal holde hele vinteren ikke går som planlagt. Gutten vokser nemlig for mye[:D]

SÅ har jeg og gubben spist verdens nydligste biffmiddag, og skrudd opp hylla på rommet til snuppa. Nå blir det bra der inne.

Har slitt med nedpress i magen i dag, og kynnere som nå er litt på kanten vonde faktisk[&:] Det passer dårlig.

Nicholas ringte tidligere i dag og lurte på om han kunne sove hos farmor og farfar i natt. Farfar har visst fri fra jobb i morgen og de to skulle kose seg hjemme. SÅ blir han levert hit engang utpå kveldinga i morgen. Det blir stas for N det.

Resten av kvelden MÅ jeg slappe av med magen merker jeg

ja, da har vi vært på juleshow for malvik turn & RG. det var faktisk mange flinke der, skikkelig imponert jeg!!!

nå er det finale i robinson!

Back
Topp