2.søndag i advent-skravla

Skrållan

Forumet er livet
Mårnings! [:)]

I dag er jeg faktisk i litt bedre form! [:D] Har ikke feber i allefall, den er erstatta av en sexy hes stemme, haha!
Jeg og ungene skal kanskje på Jul Igjen på Verdal i dag, sammen med foreldrene mine. Koselig juletradisjon! [:)] Sambo vil heller være hjemme og vaske huset, og det skal han da få lov til! [8D][:D] KL 19 skal jeg på Zumba, det får bare gå som det går, er jo heldigvis ikke en fysisk slitsom trening. Svigerinna mi skal være med for første gang nemlig, derfor jeg .

Er forresten bare -3,8 grader ute, så mildt har det ikke vært på flere uker! [:D] Håper det kommer litt mer snø nå når det er så varmt!

Mårnings!

Her våknet jeg, i motsetning til Skrållan, enda mer forkjøla i går. HATER å være syk, å ikke kunne gjøre alt jeg vil. Skikkelig barnehageforkjølelse på alle mann, med vondt i hele kroppen, bihulevondt i hodet og nesa, øreverk og røykehoste. Herlich.

Senere i dag skal guttene på juleteater med besteforeldra, det blir stas for iallfall eldstemann elsker virkelig teater. Siden vi fikk henta kjøkkenmøblene i går så SKAL jeg få tatt huset skikkelig. Nå avlegger jeg et løfte om å legge ut bilder av mitt julepyntede hus i kveld, så da MÅ jeg rydde og vaske. I kveld skal jeg skrive handlelister over hva vi må ha i hus til julebakst og julekos. ELSKER julen, og julereint skal det bli, syk eller ikke[:D]

Ble ikke Jul Igjen her, vi skal på søndagsmiddag til mine foreldre istedet. Så jeg driver og vasker her, og det går treeegt fremover. Blir jo så sliten av å være i oppreist posisjon, skikkelig influensaverk i hele kroppen [&o] Han jeg bor sammen med vaska bare koppene, så mente han at resten av huset ble gullende rent av det, så da får jeg gjøre det selv. Idiot!

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Skrållan

Ble ikke Jul Igjen her, vi skal på søndagsmiddag til mine foreldre istedet. Så jeg driver og vasker her, og det går treeegt fremover. Blir jo så sliten av å være i oppreist posisjon, skikkelig influensaverk i hele kroppen [&o] Han jeg bor sammen med vaska bare koppene, så mente han at resten av huset ble gullende rent av det, så da får jeg gjøre det selv. Idiot!

Dårlig gjort av mannen din særlig når du er syk [:'(]

Jeg tror han skjønte hva jeg mente, for nå er han i sving, haha! Jeg ligger bare på sofaen og kommanderer, for han vasker ikke så nøye som jeg vil [;)]

Da er ungene tilbake etter Julehuset, teaterforestilling. Vi fikk gjort noe fornuftig til tross for elendig form. Så nå er badet vasket, stue, kjøkken og gang støvsugd og ryddet, garasjen ryddet, og vi har hengt opp masse bilder som vi har tenkt å henge opp siden vi flyttet inn for 3 år siden[8|][:D]

Nå er det straks lalletid for små guttelarver, og etterpå skal mammaen rydde på gjesterommet og kottet, så får man ta resten i uken som kommer. Bildene får heller komme i morgen.

Back
Topp