2 pinsedag snikkesnakketakke mandag 24 mai

Looney

Forumet er livet
VIP
og god natt fra meg....

God morgen[:)]

i natt våknet jeg av at tv'n sto på. broren min, som er her på jobbing, hadde sovna foran tv'n. sa det til han 3 ganger at han måtte gå å legge seg, men fikk ikke vekt han. men når vi sto opp nå så var han ikke her så da hadde han vel tatt til fornuft likevel.

vi holder på med div oppussing i helga, skifta vindu og verandadør på soverommet vår. revet 2 verandaer og driver å legger på ny bordkledning på huset nå. så i løpet av dagen kommer framsida av huset til å se ut som nytt. rundt huset derimot ser det ikke ut[&:][:'(] vi MÅ seriøst leie container, enorme mengder planker og god del vinduer her nå. må bare si at oppussing ikke er bare gøy, så tenk dere godt om om dere vurderer det. skal være glad om 1-1,5 år jeg, da er det meste ferdig her[:)]

i dag skal maria til ei fra bhg som hun ikke kjenner så godt, men de skal starte på skolen sammen så vi skal prøve å bli litt kjent. ellers så håper jeg på å komme meg ut!

ha en flott 2.pinsedag!

Hei sveis! [:)]

Bare Tobias hjemme, så rolig morgen! Jeg skal på trening sammen med lillesøs kl 12, senteret åpner ikke før da... før den tid blir det vel litt klesvask og sånne kjedelige ting.
Ingen andre planer i dag. Skulle egentlig sykle o-tur sammen med svigermor, man vi har ikke hørt noe mer, og Ida er jo ikke hjemme... så får se hvordan det blir. Ute skinner i allefall sola, enn så lenge!

Ha en fin 2.pinsedag alle sammen! [:)]

kos deg, fesa[:)][:)] nå må du finne på noe gøy[:D]

Åhhh.. gleder meg til minien kommer hjem igjen i dag!![:D] Vært ho faren en dag lenger enn hva han pleier, og jeg savner ham.. rart hva man blir vant til!![:D] Ellers er det fremdeles lesing her, men det går greit når været er grått og vått[:'(] 

Strålende sol ute her og jeg skal lese inne. Tror jeg skal hente N i Oslo kl to og da har jeg knapt sett han siden onsdag så det blir godt. Så skal vi på grillings til svigers sammen med broren til sambo med kjæreste så det blir kos. Så jeg bør lese litt før vi drar med andre ord.

I morgen er det jobbings igjen, med masse å gjøre som vanlig. SÅnn går no dagan.....

Har forresten sovet mellom elleve og tolv timer hver natt denne langhelgen og det har vært deilig[:)]

Fått gravidostrøttheten Looney? [8D]

Da har jeg trent! [:)] Sitter her og hiver i meg mat, vi skal straks på o-løpsykling. Aktiv, sa du? Skal finne sofaen i kveld, med GOD samvittighet!

Ja Skrållan, Looney er like trøtt som forrige gang hun nemlig.

Hjemme fra grilling hos svigers[:)] og vært på besøk hos mamma. Nå er han lagt og er en smule sur fordi han ikke fikk ha  en million leker oppi senga. Men men hvem bryr seg om at han er sur?? Det skal ikke ødelegge kvelden min i allefall.

Shoppet på jobben til pappaen til N tidligere i dag jeg. To par sko til N ble spandert av pappaen, også betalte jeg sko og belte til meg  + DC badeshorts til gubben[:)]

Misunner deg ikke den trøttheten Looney! Ble verre andre gang enn første gang hos meg, enda jeg syntes jeg var trøtt nok første gang! [&:] 

Føler med deg Looney, den trøtten er ikke god[>:] Har dere fortalt det til noen ennå? Eller er det vår lille hemmelighet ennå[:)]

Jeg og har vært unormalt trøtt denne uken, men jeg kan si med 100% sikkerhet at det er ikke fordi jeg er gravid[:D] Har lagt meg tidlig og, men greier liksom ikke hente meg inn.

Der pep vaskemaskinen ja, gidder jeg å henge det ut nå mon tro[8|] trukke det[8D][:D]

Jeg er trøtt til vanlig dersom jeg ikke får trent, da blir jeg helt skutt. Nå er jeg trøtt stort sett hele tiden, men aller værst om jeg ikke trener. Blir liksom aldri utsovet. Men jeg var mye trøtt sist gang også jeg....[&:] Men men det går seg vel til vil jeg tro.
Blir spennende å se hvordan det blir i  morgen med full jobbdag før rett på skolen for kollokviegruppe. Og om jeg rekker det skal jeg trene på vei hjem...

McMor: Kun fortalt til ei vennine som henger her på bv, og vårt nærmeste vennepar som vi skulle på barnefri tur til Danmark med i sommer. Synes de fortjente å vite. Merker jeg straks MÅ si det til mamma for jeg forteller mamma alt nemlig. Pappa sier jeg det sikkert til snart også. Svigers har mast om dette barnebarnet i evigheter nå. De har sagt de eneste de mangler er at vi får et barn. Så de forteller vi det  til første kvelden i  Spania tenker jeg.

3 uker til Spaniatur nå - forhåpentliigvi ferdig utdannet

Back
Topp