2.Pinsedag-skravel 12 Mai

~Cissi~

Forumet er livet
God morgen alle sammen!!

En ny våken natt på meg[&o] Jaja, får vel legge meg nedpå å se om jeg får meg en liten blund.

Ellers så er jeg 28,5 år idag[:D][8D] 

Happy 28,5, Cissi[:D][:D] Håper du har fått blundet litt[&o]

Rolig her inne idag, ingen som har skravla... Vi har endelig sendt svigers avgårde, gubben ligger nede og ser på tv, jeg sitter her og Gorm sover... Alle nyter vi stillheten[:D] Vurderer en tur på hageland etterpå, men er ikke sikker på om jeg orker å plante etterpå[8|]

Fikk ikke den stripa sist og ser ikke ut som om den kommer nå heller... Og krysser fingrene for at navlen holder seg inne denne gangen også[:D]

Har aldri sett sånn stripe, tror nok ikke den hadde gjort meg noe, men unnskyld at jeg sier d, men utpoppa navler er ikke min greie, syns innovernavler er ekle som de er[:'(] Gubben får ikke røre den, og Gorm syns det er hysterisk artig å pelle der for jeg grøsser og blir ordentlig uvel av det... Nå hørtes jeg igrunn litt rar ut[8|][:D]

Tror jeg herved må erklære dette som en navlefri sone, sitter her og grøsser og rynker ansiktet[:'(][:D]

I dag har vi sett Stompa drar til sjøs, alle tre. Jenta satt på fanget mitt og fulgte med på hele filmen, med strippere, fylleslagsmål og mann over bord. Ikke akkurat min forestilling av en matine på 2. pinsedag, men koselig læll [:D]
Nå sover tulla, gubben har dratt på jobb og jeg sitter her med fjeset full av ansiktsmaske. Jeg murrer sånn i nedre deler av mage/rygg at jeg måtte spørre gubben når vi har hatt sex denne måneden [8|][8D] Tror ikke det er det da, men snarere at jeg rocka litt for hardt i går etter en ukes opphold pga stiv nakke..

Etterpå skal jeg dusje, pakke inn noen gaver, skrive på et bryllupskort og vaske to tonn klær.

Ha en fortsatt fin bonusdag! [:D]

vi har vært ute alle mann. fått støvsugd og vasket inni begge biler + litt småtterier på huset. slikt som skjeldent blir gjort, så greit å være ferdig med det på en stund!

nå sover thomas, maria ser film og vi bare slapper av[:)] senere i dag skal vi på tivoli på stjørdaln om været holder seg, regnet her i stad.

merker det er tusenmillioner ting som skulle vært gjort her hjemme, skulle vært hjemmeværende husmor med full lønn jeg!!! har fri i mårra å, da skal jeg shoppe[:D][:D][:D][:D]

God bedring til TS!!! Går leggingen bra for tiden, Suki? Ser sånn ut[:)]

*kniiiiiiper3.gang*

Grattis med halve dagen cissi [:D]

Her har jeg sovet lenge, helt til 12 faktisk.
Sambo sto opp med begge 2 i dag og ga lille erstatning så jeg skulle få sove.
Snille gutten min [:)]

Dem er ute på tur nå i tvillingvogna, vært det 1 time snart vel.
Ellers er det visning i dag, er veldig spent på det ene huset altså [:)]

Må bare si at jeg har det helt vidunderlig om dagen

Takk tiden flyr og Lucky[:D] 

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Looney

erru forelska?

Ja, er du? Hæhæhæhæ?
Jeg noterer nemlig at du elegant hoppa over å svare på denne tråden [;)][8D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Looney

erru forelska?

Ja, er du? Hæhæhæhæ?
Jeg noterer nemlig at du elegant hoppa over å svare på denne tråden [;)][8D][:D]

Ja jeg latet som jeg ikke så kommentaren ja[:D][:D][:D]

God bedring til Marcus også[:)] Og så bra at leggingen går bra, Suki!!!

Og jeg tipper også at Looney er forelska[:D][:D][:D][:D][8D]

Sitter forresten og kniper for 2. gang idag[8D]

hohoho, så konge!! [:D][:D][:D]

Så kjekt å være forelska[:)][:)] Hvis du er det da.

Lillemor sikler som hun aldri har gjort før.[8|] Har fire sånne smekker med dobbelt stoff, og de er alle klissblaute i tillegg til to bodyer. Kunne sikkert bytta på henne flere ganger i dag, men litt blaut får hun bare være. Må vaske smikkene nå så de er klare til i morgen, for da skal vi på shopping med en venninne[:)] Hun har ordnet barnevakt til det, men jeg fikk ikke det. Har litt dårlig samvittighet, men er jo ikke noe å gjøre med det. Og helt ærlig har jeg lyst til å ha henne med og...[:)]

Har i allefall hatt en vidunderlig helg med en veldig god venn[:D] har kjent han veldig lenge og vi har mange felles venner. Har flørtet en stund nå men var usikker på om det ville bli noe mer, er litt skummelt og

Vi har i allefall tilbrakt hele helgen sammen, fra fredag til i dag, og hatt det helt supert. Grillet med venner, vært på byen og hatt masse tid bare vi to. Så får vi se hva som skjer........ en god følelse på dette i allefall[:)]

Herlig Looney!!!

Suki: Du pleier vel å se på slankekrigen som begynner nå?? Og ungkaren?

åååååååååååå den yrende forelskelsen.............kos deg Looney.

Her har vi vært hos svigers hele pinsa. Tent bål og greier. En dag la ikke tulla seg før 21.30......oj oj, men det har no gått bra. Akkurat no er hun sinna, for hun vill ikke legge seg. Vi er borte ennå og hun vil bare i fjøset hun. Hun eldste er borte med bestefaren sin.......hvor vet ingen. Skulle være overraskelse. Men vi tipper det er til et sted hvor det nettopp har ankommet et lite føll.

Ellers går det som vanlig her hos oss. Eldste har skoledager via barnehagen og minsta er helt tullete etter søstera når begge er ute samtidlig i bhg. Litt morro og da, men tror hun eldste vil synes det er godt å få litt fri fra lillesøstera når hun begynner på skolen.

Hun minste tok no å var uheldig en dag her.............ramlet på asfalten og fikk framtennene igjennom nedleppa[:(] blødde som en foss, og vi ble jo redde for tennene. Men de berget heldigvis fint. Tennene gikk bare igjennom det røde på leppa også og det var godt. Ser ingenting til det nå, kanskje bare noen svake arr om vi ser godt etter.

Oj dette ble langt hihih

Veldig koselig det hørtes ut da, Looney!! [:D][:D][:D]

Huffa, Fruen, hørtes fælt ut med underleppa, men resten var koselig [:)][:)]

Ellers skal jeg på jobb i morra tidlig, så jeg begynner å høre senga rope, meeen jeg er ikke veldig trøtt, har lyst til å være sammen med mannen, og ihvertfall lyst til å legge meg sammen med han[8D], så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Back
Topp