Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFinner kun 24 mnd bindingstid. Syntes det er mye. Hadde S3. Og vært veldig fornøyd
s4 er kul i lyserosa. Det har søsteren min
![]()
Ja skikkelig viking hehe :-D
HVORDAN går det med dere i dag?![]()
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Gress under "tot-tot" er ikke noe særlig her heller, men sand var visst behagelig.
Fine bilder, høres ut som en flott dagDet er så godt med bær og vaniljesaus, tipper det falt i smak hos de små
![]()
Så mange fine bilder! Sommer of sol de fleste steder nå?
Jeg bare elsker røddager som ikke faller på helg!!
Etter en tidlig middag dro vi sammen med en nabo og hennes tre barn til ei "strand" i nærheten. Vi tok med foccacia og kaffe, mens naboen tok med noen kakerester og gele. Det var bra mørke skyer ei stund og vi trodde det kom regnbyger, men det skein opp og ble rett så fint (i det vi skulle reise hjem)
Jenny kosa seg med gele, sand mellom tærne og samling av skjell, påfulgt av kveldsmat og bad på verandaen da vi kom hjem.
Vis vedlegget 64626
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Finsand er jo deilig da!!!Gress under "tot-tot" er ikke noe særlig her heller, men sand var visst behagelig.Hun satt iallfall med spaden og helte sand over tåfisene mens hun "lo" iiihiiiiiii.

Takk det samme!!Så fint bilde av en fin frøken!og så fin dag dere har hatt
![]()
Heisann
Vi kom hjem fra hytta for noen timer siden, det var deilig å komme seg litt bort
Finværet kom tilbake i dag, etter totden og lyn i går, det var skikkelig bråkete, men nasse sov seg igjennom det heldigvis
Orker ikke gå ut, lufte har gått ut av ballongen kjenner jeg, dessuten er det så koselig å høre på ønskekonserten ved siden av meg i sofan, lillesøster skravler og synger hihi
Hun har blitt så stor, skikkelig bollete og deilig![]()
Ja, men hun lot seg diatrahere av å kikke over bildene på mobilen, og da var alt plustelig glemt.
Satser på ei bedre natt nå.
Helt utrolig hvor mye gøy det kan være med sand, stein og litt vann.
Hehe. Dyrt er det :-(Ja er vel det vi også har på mobilene..var eneste måten for å ha råd til denmen var litt kjedelig siden min var ødelagt når jeg fikk den og måtte sende den på reparasjon 2 ganger rett etter hverandre
+ en gang senere.. hehe..men det gikk på garantien da
Haha Lene the viking!
Med oss går det bare bra, takktok med snuppisene til mora mi, så dem fikk lekt fritt ute
sambo var hjemme med Leoh! Han er ikke så glad i å dra på besøk
dere da? Alt bare bra?
![]()
Gress under "tot-tot" er ikke noe særlig her heller, men sand var visst behagelig.Hun satt iallfall med spaden og helte sand over tåfisene mens hun "lo" iiihiiiiiii.
Takk det samme!!
Blei det tur bort til mammaen din eller?
Hehe. Dyrt er det :-(
Samme som Khalid. Syntes det er kjedelig.. haha. Så fint dere koste dere der ;-) Vi har det supert takk. Solbrent. Au! Haha
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ikke den verste desserten å spise heller, sunt med bærHehe åja! Det er snadderLiana gjentok om og om igjen "namnam"
hehe