2.pinsedag, 9.juni.

Hytte på Fagerhaug på Oppdal:-) Skikkelig fint, kan gjøre det samme med nasse der også. Det er en del sau på området rundt, det var skikkelig gøy for snuppa:-)
Stas med dyr :D

Det er så befriende å bare slippe de små laus, og la de løpe uten å bekymre seg for noe :D ...mens mor drikker kaffe :p ;)

Stas med sand mellom tærne! :) Tror det er første gangen hun har gått barbeint i sand..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Likte hun det?

Hermine synes iallfall at gress under "bartotan" er ekkelt :p

Takk :-) Finner kun 24 mnd bindingstid. Syntes det er mye. Hadde S3. Og vært veldig fornøyd :-) s4 er kul i lyserosa. Det har søsteren min :-)

Ja skikkelig viking hehe :-D

HVORDAN går det med dere i dag? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ja er vel det vi også har på mobilene..var eneste måten for å ha råd til den:P men var litt kjedelig siden min var ødelagt når jeg fikk den og måtte sende den på reparasjon 2 ganger rett etter hverandre:oops: + en gang senere.. hehe..men det gikk på garantien da:)

Haha Lene the viking!:cool:

Med oss går det bare bra, takk:) tok med snuppisene til mora mi, så dem fikk lekt fritt ute:) sambo var hjemme med Leoh! Han er ikke så glad i å dra på besøk:P dere da? Alt bare bra?:)

Likte hun det?

Gress under "tot-tot" er ikke noe særlig her heller, men sand var visst behagelig. :) Hun satt iallfall med spaden og helte sand over tåfisene mens hun "lo" iiihiiiiiii. ;)

Fine bilder, høres ut som en flott dag:-) Det er så godt med bær og vaniljesaus, tipper det falt i smak hos de små:-)

Hehe åja! Det er snadder;) Liana gjentok om og om igjen "namnam" :) hehe

Så mange fine bilder! Sommer of sol de fleste steder nå?
Jeg bare elsker røddager som ikke faller på helg!!:D

Etter en tidlig middag dro vi sammen med en nabo og hennes tre barn til ei "strand" i nærheten. Vi tok med foccacia og kaffe, mens naboen tok med noen kakerester og gele. Det var bra mørke skyer ei stund og vi trodde det kom regnbyger, men det skein opp og ble rett så fint (i det vi skulle reise hjem):p
Jenny kosa seg med gele, sand mellom tærne og samling av skjell, påfulgt av kveldsmat og bad på verandaen da vi kom hjem. :)
Vis vedlegget 64626

Så fint bilde av en fin frøken! :D og så fin dag dere har hatt:)

Gress under "tot-tot" er ikke noe særlig her heller, men sand var visst behagelig. :) Hun satt iallfall med spaden og helte sand over tåfisene mens hun "lo" iiihiiiiiii. ;)

Finsand er jo deilig da!!! :)

Hermine fikk kjenne på slik sand for første gang på lørdag, hun satt leeeenge og gravde hendene nedi sanda og lot den sile ut mellom fingrene. Morro å oppservere når de oppdager verden (på nytt igjen) :)

Heisann:)

Vi kom hjem fra hytta for noen timer siden, det var deilig å komme seg litt bort:)
Finværet kom tilbake i dag, etter totden og lyn i går, det var skikkelig bråkete, men nasse sov seg igjennom det heldigvis:rolleyes:
Orker ikke gå ut, lufte har gått ut av ballongen kjenner jeg, dessuten er det så koselig å høre på ønskekonserten ved siden av meg i sofan, lillesøster skravler og synger hihi:cool::D
Hun har blitt så stor, skikkelig bollete og deilig:rolleyes:

Ha godt å reise litt bort:) så skjønn som ligger der å skravler og styrer på:D moro når de har passert de 3 første månedene syns jeg:)

Ja, men hun lot seg diatrahere av å kikke over bildene på mobilen, og da var alt plustelig glemt.
Satser på ei bedre natt nå.:)

Hehe ja er ikke så mye som skal til:) hvertfall det å se på bilder og video av seg selv:D

Finsand er jo deilig da!!! :)

Hermine fikk kjenne på slik sand for første gang på lørdag, hun satt leeeenge og gravde hendene nedi sanda og lot den sile ut mellom fingrene. Morro å oppservere når de oppdager verden (på nytt igjen) :)

Helt utrolig hvor mye gøy det kan være med sand, stein og litt vann.;) Det er mest stein på den stranda da, så vi satte oss der det fantes finsand. Mens hun kosa seg med sand, leita jeg rundt etter krabber og tanglus. Det var ikke de eldre barna der noe interessert i..And I'm like WHAT!? Det er jo kjempegøy da!!:D

Så deilig dere har det!

Typisk nordnorsk sommer her nå, med 10 grader og tungt skydekke + regn :p

FOR en herlig sommer!:D:P haha men alt bedre enn snø eller?:)

Ja er vel det vi også har på mobilene..var eneste måten for å ha råd til den:P men var litt kjedelig siden min var ødelagt når jeg fikk den og måtte sende den på reparasjon 2 ganger rett etter hverandre:oops: + en gang senere.. hehe..men det gikk på garantien da:)

Haha Lene the viking!:cool:

Med oss går det bare bra, takk:) tok med snuppisene til mora mi, så dem fikk lekt fritt ute:) sambo var hjemme med Leoh! Han er ikke så glad i å dra på besøk:P dere da? Alt bare bra?:)
Hehe. Dyrt er det :-(
Samme som Khalid. Syntes det er kjedelig.. haha. Så fint dere koste dere der ;-) Vi har det supert takk. Solbrent. Au! Haha

Likte hun det?

Haha Liana syns det var gøy å gå bar på føttene i gresset første gangen!:D først litt rart, så ble hun helt vill og vare løp rundt og lo og skrek:P:D kansje det kilte litt? :P

Takk det samme!!:)
Blei det tur bort til mammaen din eller?

Jepp det ble en tur dit etter dubben til Liana:) deilig å sløve i skyggen mens man får litt barnepass av snille tanter;):D hehe

Hehe. Dyrt er det :-(
Samme som Khalid. Syntes det er kjedelig.. haha. Så fint dere koste dere der ;-) Vi har det supert takk. Solbrent. Au! Haha

Lett å bli solbrent nå ja! Hvertfall om det er sol, men vind som gjør at det ikke blir for varmt..hehe..

Da ble der tur til mamma etter at Liana hadde sovet litt:) koste oss i skyggedelen og fikk servert grilla pølser og gele/sjokoladepudding med vaniljesaus:) Liana spiste 1,5 pølse med brød og Emira spiste 2,5!:eek::D spise ute er jo sååå stas:)
Ellers lekte dem.. Emira fikk også et lite besæk av to jenter fra barnehagen som egentlig var på besøk hos naboen (som tilfeldigvis er en ansatt i barnehagen:P )

Nå har jeg laget meg en kopp kaffe og skal se på tv:)

1402340580000.jpg
1402340596084.jpg
1402340611464.jpg
1402340620415.jpg

Hehe åja! Det er snadder;) Liana gjentok om og om igjen "namnam" :) hehe
Ikke den verste desserten å spise heller, sunt med bær:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Stas med dyr :D

Det er så befriende å bare slippe de små laus, og la de løpe uten å bekymre seg for noe :D ...mens mor drikker kaffe :p ;)

Herlig, fikk faktisk tatt den kaffen i fred og ro:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Back
Topp