2 paracet hver kveld i 5 uker.....

*Bambi*

Elsker forumet
Sliter med smerter hver kveld / natt pga bekkenet....Har funnet ut at det hjelper med å ta 2 paracetter om kvelden.....Men er redd det kan være skadelig over tid.... Noen som vet[&:]?

ORIGINAL: MarensMamma

Jeg ville vel kanskje prøve å finne alternative metoder, selv om max døgndosen på paracet ikke er nådd.

som hva?[8|]

prøvd å bare vær i varmt vann? gikk på gravidsvømming eg, og var i himmelen de dagene eg hadde vært der[:)](noen timer iallefall)

Hmm...... Ja, jeg skjønner.....Skulle vært hos fysioterapeut for lenge siden pga dette raserte bekkenet mitt.....[&:][:(][:(]

Jeg er også sykepleier, og paracet skal jo heller ikke være fosterskadelig. Kanskje like galt om du går rundt med smerter hele tiden for babyen???? Jeg vet ikke....
Men det jeg vet er at du bør ta dette opp med jordmor eller lege. Bør ikke gå lenge eller fast på medisiner når en er gravid uten at det er i samråd med lege.

Så mitt råd er at du snakker med de på mandag. Du burde vel egentlig gjort det for lenge siden... Du har jo tydeligvis vært plaget en god stund.

Nei vil ikke si det er skadelig, men prøve å begrense kan man jo. Jeg har nå gått på 4 paracet og 4 voltaren i 8 uker, men har sluttet nå pga ondt i magen...

Back
Topp