2 påskedag

Looney

Forumet er livet
VIP
god morgen :)
 
Migrene anfall er noe dritt :( Ikke kan jeg ta medisiner heller pga ammingen. Herlig.

Begge ungene oppe, men jeg tror jeg legger meg igjen når Josephine skal sove om litt. Jeg skal trene BodyPump kl elleve tenkte jeg. Nicholas skal på sykkeltur med mormor før barnebursdag hos naboen.
Samboeren tar med seg Josephine til svigers i dag så jeg får alenetid og skal sove. Åh det skal bli deilig:)
 
God bedring med migrenen Looney! 

God morgen! :)

Her starta dagen kl 7.15, helt greit. Da stod Tobias i døra vår, han hadde vært snill med Ida (fast morgenrutine det der), han tusler stille ut av rommet deres og har igjen døra etter seg, så Ida kan sove mer :) 
Han skulle så klart ligge oppå meg under dyna og kose en god stund før vi stod opp. Skikkelig kosegutt han der altså. 
Nå skal vi snart spise frokost, og etterpå tenker vi å sykle en god lang tur. Vet ikke helt hvor ferden ender enda, men det finner vi ut. Koselig blir det i allefall, ute er det godt og varmt, men det er mer skyer i dag enn det har vært de siste dagene. 
I ettermiddag skal vi til Steinkjer, på 3-årsdag til jenta til søskenbarnet mitt. Det blir nok trivelig, tenker jeg! 

Ha en fin dag alle sammen! :)
 
Mårnings! Sol, men disig her i dag. Tipper regnet kommer etterhvert jeg. Har ikke planer i dag tror jeg. Mannen holder på å bygge om bilen vi kjøpte sånn at den blir bra å sove i. Mulig jeg tar meg en runde med vaskefillen i den. Og så har jeg lyst til å spise på en kinaresturant senere i dag.

Sa jeg at jeg har kjøpt billetter til kaptein Sabeltann i sommer? Og så har vi planer om å gå hvertfall to dager rundt i dyreparken...i midten av juli...med to måneder igjen til termin. Bør gå bra det, sant?:D

God sykkeltur Skrållan, og god bedring med migrenen Looney:9
 
Mårnings! Sol, men disig her i dag. Tipper regnet kommer etterhvert jeg. Har ikke planer i dag tror jeg. Mannen holder på å bygge om bilen vi kjøpte sånn at den blir bra å sove i. Mulig jeg tar meg en runde med vaskefillen i den. Og så har jeg lyst til å spise på en kinaresturant senere i dag.

Sa jeg at jeg har kjøpt billetter til kaptein Sabeltann i sommer? Og så har vi planer om å gå hvertfall to dager rundt i dyreparken...i midten av juli...med to måneder igjen til termin. Bør gå bra det, sant?:D

God sykkeltur Skrållan, og god bedring med migrenen Looney:9
 

God morgen alle sammen:) her sto vi opp til fint vær:) Sol og null vind:)

Mcmor: skulle ikke tro at vi bodde i nærheten av hverandre..For her er det fint vær:)

I dag er planen først og frems få ungene ut i hagen for å få dem igang med leken ute:) Så tenkte jeg å trene på:) Så skal vi ta turen til mine foreldre i ettermiddag:) Det blir koz

 
Tror jeg har knekt det meste av migrenen med en sykt bra treningsøkt. Ble så sliten av jeg ble kvalm når jeg var ferdig.
Nå er snuppa og samboeren sendt til sivgers for kos og dekkskifting. Nicholas er på sykkeltur med mormor for å vise hvor flink han har blitt til å sykle i påsken :)
Kl to skal han i barnebursdag.

Jeg skal sove når han går i bursdag kjenner jeg, og bare sløve...

Middag blir biffgrilling, og jeg tror jeg inviterer mamma i samme slengen. Hun må nemlig passe trolla våre fordi vi må bytte, hente, og levere en lånt bil i ettermiddag.

Hvor er de vanlig smiley'ene blitt av?
 
Har ikke funnet smileysene jeg, så jeg bruker bare :) og :( og sånn, hehe. 

Herreguuuud, jeg har et mannesykt mannfolk i hus! Han er forkjøla, tett i nesa og har vondt i hodet, og det er hans egen feil siden han satt i bar overkropp på fjellet i helga. Det er jo søren meg ikke mai enda, klart man blir forkjøla av sånt!! Og nå er det sååååå synd på han, og jeg er sååååååå lei av å høre hvor synd det er på han. Og holder han seg hjemme fra jobb i morgen, så rømmer jeg hjemmefra!!! 
 
emoticonfant dem jeg, men tar jo hundre år å poste et innlegg, om det i det hele tatt blir postet. 
 
Skrev to lange innlegg her men så bir de ikke posta

*loading loading loading*
 
Jeg savner mine innlegg og pm:(:(

Nei tar kvelden.

Jeg skal nemlig være vikar i jentene sin bhg i morgen:) ikke på deres avd da. Men det blir nok gøy:) men er jo litt nervøs for jeg kjenner ingen på den avd

 
Jeg mangler en 1-2000 innlegg jeg også... ikke at det er viktig, men likevel!
 
Jeg har vel mistet en dle innlegg ja. Men det som virkelig irriterer meg er hvor tregt det går, og at en del innlegg aldri blir postet. Fortsetter det slik forsvinner jeg.
 
Back
Topp