2. påskedag og fri!

lenemor

Forumet er livet
Etter å ha jobbet fredag, lørdag og søndag er det godt med en fridag. Endelig skal jeg få være litt sammen med ungene igjen, jeg håper været tar seg opp, for etter en super helg med steikende sol synes jeg at jeg kan få en utedag med egne barn også. Har vært travelt på jobb, til tider alt for spennende (uten at jeg kan si noe mer om det, samme hvor mye jeg gjerne skulle... jeg kan kanskje si: http://www.mre.no/4916124.o2.html ... linken blir fjernet senere)

I dag skal jeg jage G ut på en fisketur eller noe så han får seg litt fri, han har jo vært alene med ungene hele helga, og så skal jeg lage deilig lammelår til middag i dag, det rakk vi aldri på torsdag fordi dagen ble tilbragt på atlanterhavsparken

Nå er det disneyprinsesser på tv, så Johanna er dypt facinert. August mumser druer og ser på tv innimellom - han har plutselig blitt mye eldre etter at jeg tok saksa og klipte han ganske drastisk i dag. Kanskje kommer det bilde? Har ikke prøvd å lage billedtråd på dette nye forumet, så det er vel på tide?

Er forresten en ting som frustrerer litt her inne - det går jo så vanvittig tregt. Håper de får ordnet opp i det altså!

Hei hei :)
Her har påsken vært både bra og dårlig :(
Vi hadde påskerebus med ungene på fredag og på lørdag reiste vi på landet for å kose oss. Hadde det kjekt helt til minsteprinsessen min klarte å skade seg da hun lekte fotball. Hun sto i mål og da hun prøvde å redde en ball fikk hun meget vondt i hånden/armen :( Jeg reiste på legevakten med henne i går og ble sendt videre til Voss sykehus for å ta røntgen. Der fant de ut at hun hadde to brudd i armen. Stakkars prinsessen min:( Så nå er det gips på i 4-6 uker. Går heldigvis fint med henne nå, men var ikke noe særlig gøy nei...
Ellers skal jeg på jobb i dag, mens mann og barn skal nyte en siste fridag :)
Ha en super dag alle sammen

Hørtes ut som ei travel helg på jobb ja Lenemor!! Godt at det ble en ordning på det!
Huff stakar liten 3 barn! Hvordan går det med henne nå??

I dag skal søsteren min og niesa mi reise hjem! De har vert hos oss i påsken og vi har kost oss masse! Været ute er strålende sol..Har ikke planer for dagen annet enn å få ryddet litt!

Actrine skrev:
Hørtes ut som ei travel helg på jobb ja Lenemor!! Godt at det ble en ordning på det!
Huff stakar liten 3 barn! Hvordan går det med henne nå??

I dag skal søsteren min og niesa mi reise hjem! De har vert hos oss i påsken og vi har kost oss masse! Været ute er strålende sol..Har ikke planer for dagen annet enn å få ryddet litt!

Det går heldigvis fint med henne nå. Sov helt til klokken 10 i dag. Heeeelt utslitt stakkar.

åååååh - nå har jeg gått inn på tråden her ørten ganger, for det står at det er 3 svar, og så er det ingen... det står til og med at siste svar er skrevet av 3barn, men hvor er det da??

neimen - der var det svar ja - det fikk jeg ikke se før jeg hadde svart på tråden her selv?? Merkelige greier!

God bedring til lillesnuppa di 3barn, håper vondten snart går over, så er det ikke fullt så ille å gå med gips.

Back
Topp