2 på rappen?

Ikke helt på rappen, men begynner faktisk å tenke at jeg skal ha to tette igjen[:)] (tenkte IKKE det rett etter fødselen!!)
Men en må vel jobbe 1/2 år for å få permisjonspenger? Vet ikke helt hvordan det der er, så det må i alle fall sjekkes opp før vi gjør noe drastisk[;)]

skulle gjerne hatt en til, men må gjøre skolen først[;)] så vil jeg kose meg med jonas mest mulig..

Nei, ellers takk!!
Min bror har to tette gutter og for å si det mildt så er det til tider et sant helv.... De finner på så utrolig mye ugang når de er to sammen, så nei takk. Faktisk så tror jeg at jeg er ferdig for min del. Fikk mine to første med nesten 3 års mellomrom og det var helt perfekt for min del.

Nå vil jeg nyte mitt lille gull til det fulle..

Ja,
Vi prøver og prøver

Håper på å få være hjemme to år med 80% lønn, så før august må vi være gravide da....

ORIGINAL: ilhaug

Ja,
Vi prøver og prøver

Håper på å få være hjemme to år med 80% lønn, så før august må vi være gravide da....

lykke til..[:D]
håper det klaffer for deg snart..[:D]

Har lyst på to tette ja. Ikke altfor tette da. Sånn 1 1/2 til 2 år imellom.

Jeg har lyst på 2 nogenlunde tette! Men vil jobbe 6 mnd for å få full dekning ihvertfall!! Så vi har ingen planer om en til enda nei!

Lykke til dere som prøver!! [:D]

Vi tenker to tette viss lille ikke får barnehageplass. Skal jeg gå hjemme med henne kan jeg jo også være gravid samtidig. Har litt lyst til å bli ferdig med baby-lagingen før jeg finner drømme jobben. Litt greit å bli i jobben når en har fått den og ikke skulle ut i permisjon med en gang liksom.

Hadde tenkt det ja, men ikke så tett. Hadde vært flott dersom det hadde kommet en liten en i 2008.. Men kjenner at jeg faktisk kunne tenkt meg en enda tidligere. . .Men vi får se

Back
Topp