2 NYE LOer fra meg=)

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Det er veldig hyggelig om dere som er innom å titter vil legge igjen en liten komentar...
er ialelfalld et jeg er litt ute etter når jeg viser frem det jeg har laget... både på godt og vondt....[:D][:)]

Jeg ser også bare den nederste, og den likte jeg veldig godt! Skikkelige knæsje farger[:D]

ORIGINAL: mammantiljohngunnar

disse var fine da[:D]

Signerer

Jeg syns begge var kjempe fine.. men for å si en liten kritikk så ville jeg ha tatt vekk knappene på den nederste.. men det kan være fordi jeg ikke er så fan av knapper.. hehe

ORIGINAL: CaRa

Jeg syns begge var kjempe fine.. men for å si en liten kritikk så ville jeg ha tatt vekk knappene på den nederste.. men det kan være fordi jeg ikke er så fan av knapper.. hehe

Nei, ikke fjern knappene. Synes de var kjempefine begge to jeg. [:D]

Den øverste var stilren og fin, mens den nederste var skikkelig knæsj...noe som passer til en LO om lek

Kjempe flotte begge to...
Flotte farger og bilder [:D][:D]

ORIGINAL: svimsa

kjempe fine! Likte VELDIG godt den øverste! [:D]

signerer

kjempefine begge to [:D]

ORIGINAL: Karo

Den øverste var helt nydelig (for et flott bilde, er det orginalen? Det ser nesten ikke ekte ut, så flott er det).

Den nederste var veldig leken og passet godt til en liten gutt[:D]

Jepp det er Orgilnalen... [:D] bildene er veldig flotte, er sååå glad vi tok de..=)

Takk for de flotte komentarene folkens=)

de var kjempe fine[:D]

og greit å se hvordan du brukt så fargeklart mønsterark (for det ække jeg flink til)[;)]

[:)]

Kor flenk du e[:)][:)]

Kjempefine!
Nr 1 var bare nyyyyydelig[:)]

De var flotte begge to, men likte spesielt godt den med alle fargene!!! Den var skikkelig stilig!!!! For en skjønn liten familie dere er[:)]

ORIGINAL: hsm

Kjempesøt, og fine farger[:D]

Back
Topp