2. Morgen jeg spyr...

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
Uten at jeg er dårlig ellers... kan jeg ta det som en del avsvangerakapskvalmen? eller kan det være omgangssyke? vrenger seg i magen før det kommer, ellers er jeg i topp form.. frokost får jeg også i meg:)

Omgangssyke kjennetegnes vel av at en ofte kaster opp umiddelbart etter at en har spist (ble jeg fortalt av svigermor, så ta det med en klype salt). Svangerskapskvalme kommer ofte når en ikke har spist på en stund. Både omgangssyke og svangerskapskvalme kan oppleves helt annerledes også, men omgangssyke gir seg jo etter maks noen få dager, så du finner nok ut av det snart :)

Sist graviditet begynte jeg ikke å spy daglig før uke 12, og da hadde jo den verste kvalmen gitt seg. Det var bare som at noen trykte på en knapp når frokosten var inntatt. :) så det kan jo hende det er noe lignende?:)

Rart at du ikke er kvalm. Jeg spyr innimellom men er innmari kvalm nesten hele tiden.

Sist graviditet begynte jeg ikke å spy daglig før uke 12, og da hadde jo den verste kvalmen gitt seg. Det var bare som at noen trykte på en knapp når frokosten var inntatt. :) så det kan jo hende det er noe lignende?:)

Ah, det høres jo likt ut som trådstarter da :)

Men omgangs-syken blir man jo i allfall dårlig av ellers. Enten så er man jo sliten og slapp,har feber og/eller diaré,og kjenner att noe ikke er som det skal være. Så det høres ut som svangerskaps-oppkast;)

Back
Topp