2 mnt. igjen til jul

MICAmor

Forumet er livet
VIP
[:D]Har dere begynt å tenke på julen ennå? Jeg må tilstå at det har ikke jeg... Altså,jeg gleder meg jo til jul,men presanger og slikt? Nei,ikke offret en tanke på gitt.
Men skal ta meg på tak en dag å skrive liste over hvem som skal ha gave - og ev. om jeg har noen ide om hva de skal få.
Nå har vi ryddet bort trampolinen og jeg innser at vinteren er faktisk rett rundt hjørnet, minusgrader hver morgen/dag. Sola går ned tidligere og tidligere(desverre) Mangelen på lys er vel det jeg liker minst med vinteren. Vel,søndagsmiddagen skal snart på bordet ,eldstemann som er kokk i dag[:D]. Medisterkaker i brun saus med poteter,tyttebær og surkål - ja og så broccoli da. Kaffe og kake til dessert.. Den eldste sønnen får nok ikke lov å flytte hjemmefra før lillebror er en like flink kokk[:-].
Jeg skulle egentlig til Spania nå,men får ikke lov av sykehuset til å reise ennå desverre. (Eller som revmatologen så pent sa det "Du bør vel egentlig ikke ta bussen alene engang for tiden.") Så jeg håper jeg blir bedre snart!
Hvordan går det med dere alle sammen??

Ja, jeg har hodet fullt av jul.. sikkert fordi jeg er hjemmeværende og har annen fokus enn vanlig.
Kjøpt tre gaver så langt, men skal ta en runde igjen til uka.
Er også inne i et ryddemodus.. skulle tro man har har stor plass når man har stort hus, men sliter litt der ja.
Vet nesten ikke helt hva jeg skal gjøre. Det bblir mye stæsj med to barn. Og skal jeg ha flere eller skal jeg selge unna utstyr etter hvert? Og hva med alle barneklærne.. gosh!

Håper du blir bedre snart Micamor, og at d blir Spania på deg!

Her er jeg og godt i gang med julegaver, både de som skal kjøpes og de som skal lages. Har så langt fått kjøpt 4-5 julegaver, kalendergavene til Trym, og har begynt produksjonen av julegavene til de ansatte i ungenes barnehager, samt julekortene.

Har begynt å handle inn litt julegaver, så er ferdig med en del. Vi skal feire julen på fjellet i år så skal pynte svært lite her hjemme, blir bare litt adventspynting med lilla og sølv tenker jeg. Ellers syns jeg desmber har blitt enda travlere etter at Emma ble født, skal liksom rekke å presse inn ett par bursdagsselskap mellom alt det andre man ska ogl[:-][:D]

Lille Bea: Skjønner at julen er en tung tid å gå inn i, men av det jeg leser på facebook så virker det som om dere har mange flotte personer rundt dere som støtter og er er der for dere. Sender deg en god klem.

Hei.
Her har jeg pakket inn 20 julegaver nå. Mangler vel 9 gaver til som skal utav huset, vet akkurat hva vi skal kjøpe så det blir vel å få i disse når neste lønn kommer.
Mannen har fått gaven, jeg har fått min, mangler 2 til emma og 1 til mariell, å gavene fra barna til oss. Tror vi havnet på 37 gaver tilsammen i år.
Julevasken henger i en tynn tråd i år, men har gitt gubben noen små oppgaver han skal utføre mens jeg er på jobb, så det blir nok jul i år også.
Lillesøster i huset har bursdag 5 des, å det skal feires på dagen hennes, planen er å være ferdig med kjeksebakingen til da, tenker jeg tar 3-4 sorter bare. Julekortene skal være ferdig i løpet av november.
Ellers må det kjøpes liftgardiner til kjøkkenet og juletre. Tror jeg er ganske godt i rute assa.

her har vi ikke kommet langt med tanke på jul altså...men må vel snart begynne[:)] jeg syns det er litt koselig å ha igjen litt julegaver å handle i desember også da, men plutselig er vi vel kommet dit[:)]

jeg har full julestemning allerede jeg da.... he he blir vel lei til jula kommer.

jeg er godt i gang med julegavene. og mamma kommer til oss i jula så ungene gleder seg helt villt. mamma har sagt at jeg ikke må stresse for hu skal ta julevasken for meg i år... ble så glad at jeg nesten begynte å grine i telefonen til ho. he he.

så i år skal vi kose oss med baking og pynting når mamma kommer, og det gleder jeg meg masse til. første gang mamma skal feire jul med oss[:D]

Back
Topp