Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fiin<3Lillegull er 2 mnd i dag! Tida har gått så utrolig fort!
Hun har blitt så alt for stor så alt for fort...
Vis vedlegget 10024
Nå er vi på vei ut døra for å handle litt, og dra innom nav å høre om jeg snart får sykepengene og permisjonspengene mine!
Så fiin<3
Hvorfor i alle dager har du ikke fått det enda? Da hadde ikke jeg overlevd..
Så bra det greier seg i nødenAner ikke, har ringt og mast, men får bare beskjed om at det er klart til behandling, så håper dem får litt fortgang på ting snart!
Har klart oss på inntekta til mannen, men det har vært trangt![]()
Så bra det greier seg i nødenHer måtte jeg nok fått pappa til å låne meg penger, men heldigvis har jeg arbeidsgiver som betaler permisjonen, sp jeg slipper å tenke på det
![]()
Nav er noen rotehuer! Må sende inn de siste skjemaene snart.. Skal ta ut ferie, og jobbe litt i permisjonstiden pluss at mannen skal ha permisjon til høsten og så skal jeg være hjemme igjen.. Et forbanna puslespill, men lagde det meste klart før hun kom heldigvis.. Manglet bare fødselsnummer for å få fylt ut altÅja, skulle ønske arbeidsgiveren min også kunne betalt, hadde vært så mye lettere
Fikk beskjed nedpå der nå at dem har rotet bort papirene med lønnsopplysningene mine...
Så må få sjefen min til å sende det på nytt og håpe at det går i orden nå!
Nav er noen rotehuer! Må sende inn de siste skjemaene snart.. Skal ta ut ferie, og jobbe litt i permisjonstiden pluss at mannen skal ha permisjon til høsten og så skal jeg være hjemme igjen.. Et forbanna puslespill, men lagde det meste klart før hun kom heldigvis.. Manglet bare fødselsnummer for å få fylt ut alt![]()
Så surt.. Vi også trodde alt var i boks med storesøster, men vi kranglet med NAV til hun var over 1 årJa, det er dem!
Ja, kan tro det er litt av et puslespillJa, greit å få unna sånne ting før dem kommer til, leverte egentlig alle lønnsopplysninger to dager før hun kom til, men må jo levere det på nytt nå
![]()
Så surt.. Vi også trodde alt var i boks med storesøster, men vi kranglet med NAV til hun var over 1 årDe kan jo ikke sine egne regler engang..
Ja.. Vi gjorde en litt spesiell vri, så det er jo ikke så rart de sleit med å forstå, men da burde de jo sette seg ordentlig inn i sitt eget system.. Er ikke alle som er a4..Oi, det var lenge
Systemet dems er veldig tullete..
Ja.. Vi gjorde en litt spesiell vri, så det er jo ikke så rart de sleit med å forstå, men da burde de jo sette seg ordentlig inn i sitt eget system.. Er ikke alle som er a4..
Helt klart.. Men tror hovedproblemet er at de ikke har egne avdelinger for hver type saker.. Hadde en person jobbet kun med foreldrepenger så hadde jo vedkommende blitt ekspert på området.. Men virker som alle tar alle saker og da blir det vanskelig å ha oversikt.. Merker det selv i min jobb.. Er jo byråkrat selv og ser hvor fort det skil ut når jeg har veldig mange forskjellige saker å behandle..Åja
Ja, dem burde det igrunn, synd det skal være så mye tull med dem hele tiden..