2 mnd...

HvitSnø

Elsker forumet
.. tok det fra vi startet til jeg fikk en spire inn i magen min!!! Er bare 3+5 og har akkurat testet! Jeg er LYKKELIG!! Termin 1.mai :)

Lillegutt tripper rundt i stua nå og venter på at pappa skal komme hjem. Han har på sge et halstørkle som det står " Jeg skal bli storebror" på. :)

gratulerer!!!!!!!! så gøy å høre.. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åhhhh, så kjekt å hørra!!! Dette fortjente dåkke syns eg:) Koss va reaksjonen te den vordende pappa??? Masse lykke te, håbe alt går på skinner framøve!!! Å sjølsagt, GRATULERA såååå møje!!!

HURRA!!!

Sååå koselig å høre

Må oppdatere om papsens reaksjon på smekka da ;)

Takk for gratulasjoner :)

Han ble litt satt ut tror jeg ;) Er ikke den som viser så mye følelser egentlig - men vet at han ble glad!!! :) Vi har jo prøvd på dette i et par mnd nå! :) Tror ikke det har gått opp for han enda - og ikke meg heller for den saks skyld ;)

Ååå gratulerer, så kjekt!!!! Krysser fingrene for at alt går fint videre

Åhhh så stas!!!! Gratulerer sååå mye!!! <3

GRATULERER SÅ MYE!!!

Gratulere så kjempemasse :) korleis e forma?

Takk igjen for gratulasjoner :)

Sjukesøster: formen er helt topp!! Føler meg i grunnen ikke gravid, men det gjorde jeg ikke i begynnelsen med M heller og ikke da jeg var gravid (og mistet) i januas heller. Så er ikke så nervøs for det. Med M ble jeg ikke kvalm før i uke 10 eller noe. Hvordan er formen din da? :)

veldig trøtt og ofte kvalm, spes morgen og kveld..og når ej e tom i magen. Satsa på at det går over om en 4 vekers tid ;)

Back
Topp