2 mnd til termin og kjempe form:D!

Bringebær

Gift med forumet
Etter 7 mnd slit med bekkenløsning, kynnere, jobb og stress, ser det endelig lysere ut!!:D sykemeldt 100%, nyter det flotte været og varmen! Bekkenet er jo seff ikke bedre men alt blir lettere når det er så flott ute! Har fått overskudd til å redebygge, vaske, male skap, shoppe og har likevel tid til å slappe av masse:) nå nyter jeg de siste mnd og gleder meg til minstebror kommer:) Ha en flott dag alle sammen! Håper det er flere som har fått tilbake litt overskudd!:)

har det akkuratt som deg. Sliter med bekkenet, men etter å blitt 100 % sykemeldt så er alt bedre. Har forsatt vondt men kan styre dagene mine selv som gjør alt bedre :-) Er også begynt på litt redebygging og koser meg :-)

har det akkuratt som deg. Sliter med bekkenet, men etter å blitt 100 % sykemeldt så er alt bedre. Har forsatt vondt men kan styre dagene mine selv som gjør alt bedre :-) Er også begynt på litt redebygging og koser meg :-)

Som jeg skulle sakt det selv :) men plutselig kommer det uforventede ting :/ men satse på at alt er bra, og jeg kan nyyyte resten av svangerskapet i sommer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er også litt av overskuddet tilbake og jeg nyter graviditeten nå, er 100% sykmeldt (har vært det siden 2. januar) og føler innimellom at jeg kanskje er for bra til det, men vet jo at det egentlig er sykmeldingen som er grunnen til at formen er såpass bra :)

Nyter også fine dager og gleder meg til resten av familien får fri i juli :)

Og yes! Dagene nytes, og formen er mye bedre nå når jeg kan bestemme dagene helt selv :) luksus! Å har sovet til 0830 to dager på rad nå, med to timers våkentid i natt kjente jeg det var helt greit ;)

Hehe så kommer det motsatte sure... Har ikke slitt med noe særlige greier, litt lite overskudd med går fint! Jobber 100 % MEN nå er det bre 4 uker til ferie å det er en digg følelse :=)

Back
Topp