2 mnd på overtid

Bkno8228772

Andre møte med forumet
Hei

Noen som har vært borti lignende?
Jeg hadde mensen sist i slutten av mai. Fikk den ikke i juni og heller ikke i august. Har tatt flere tester. Noen som har vært gravide likevel? Men at det ikke har slått ut. Har allerede 1barn, og det slo ut med en gang.. Hmmm.. Har vondt i magen, kjennes ut som mensen men er jo ikke det.

Håper på svar

Gå til legen. Jeg har hørt om folk som ikke har fått utslag på test men likevel vært ganske langt på vei. Jeg mener også å huske at graviditet utenfor livmoren kan gjøre at testen ikke slår ut så lett.

Det kan også være ustabile hormoner på gang.

Jeg hadde siste TR 6. juni, og ingen positive tester (har hatt ultralyd også). Har sjelden eggløsning, så det er i hvert fall grunnen min :)

Så rart. Den har alltid kommer samtidlig før. Men men.. Trenger ikke bety at den alltid gjør det igjen :) vi får kryssen fingrene for at et er en knøtt. Må være lov å håpe litt :smiley-angelic002

Så rart. Den har alltid kommer samtidlig før. Men men.. Trenger ikke bety at den alltid gjør det igjen :) vi får kryssen fingrene for at et er en knøtt. Må være lov å håpe litt :smiley-angelic002

Dette er ikke for å være partypooper, men ville ikke hatt alt for store håp.. Snakker av erfaring :(

Håper det ordner seg raskt for deg :)

Jeg hadde ikke mensen på 2 mnd. Jeg tok mange tester, men alle var negative. Dro til legen og det viste seg at jeg faktisk var 5 uker på vei:)

Oi er det sant :) da er det håp, selvom jeg har blitt skuffa så mange ganger pga negativ test. Men da er det 1% sjangse hvertfall :D

På første fikk jeg ikke pos test før jeg var 10+3 på vei! :) så kan forekomme :)

Oi er det sant :) da er det håp, selvom jeg har blitt skuffa så mange ganger pga negativ test. Men da er det 1% sjangse hvertfall :D
Krysser fingrene. Og om det viser seg å ikke være noe, få en henvisning til gynekolog. De kan finne ut hvorfor syklusen din er litt hakkete og evt. skrive ut provera eller slikt som stabiliserer syklusen.

Takk for tips test hos legen var neg, og har time der neste uke, så da får vi se.. Greit å få mensen så man kan prøve videre

Hei. Flytta denne til Generelt for deg, sidan den var feilposta :)

Back
Topp