2 mnd i dag :) *oppdatert med bilde*

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
DSC_12412.jpg

I dag er lillebror 2 mnd gammel :love7 Jeg synes definitivt at han har blitt raskere "stor" enn storebror gjorde, men samtidig synes jeg ikke tiden har gått så veldig fort. Fødselen er langt i det fjerne, virker det som :p

Det er så deilig at han er blitt større :) Endelig kommer smilene på rekke og rad, han spiser raskere og kan ligge for seg selv å leke i babygymmen en liten stund :) Han sover fra 22-7 med bare ett eller to måltider på natten. Han sover godt og sovner raskt både natt og dag :love2 Han tar seg to laaange strekk på 3 timer, to ganger hver dag! Deilig å kunne få litt tid til seg selv, huset og de andre i familien :)

Jeg priser meg lykkelig over at jeg har vært så heldig, TO ganger på rad! :love2:love2 Storebror var også en herlig, enkel baby og jeg klarte også den gang å kose meg veldig :)

Last edited:
Gratulerer og så herlig!:) det er godt å kunne dele gledene!

Jeg har "klaget" litt på at lille gull har vært en gråtebaby, dette er min første. Men så etter at vi begynte å være rundt andre babyer på sats og helsestasjon osv (har ikke barselgruppe), så har jeg skjønt at det er hun ikke :) babyer gråter! Og hun er akkurat som din, sover så fint. Hun elsker å ta seg en hvil når hun er trøtt. Når hun legges i vogn/seng med pleddet sitt godt ved ansiktet koser hun seg og sovner lett. Jeg har holdt henne opp til vi sammen legger oss mellom 23 og midnatt, men kanskje jeg heller skal prøve å legge henne tidligere og heller satse på flere måltider ila natten. Nå våkner hun midt på natten for sutt, og så mellom 6-7 for mat. Så ligger vi til ca halv ni og hun sier det er på tide å stå opp :)

gratulerer med 2 mnd :-) så søt da og de nydelige øynene :-)

Gratiss med 2mnd:D Han er vakker, ser liksom så god ut:)
Heldig ja;)
Ps. Elsker innlegg som dette her:P;)

DSC_12392.jpg

MÅ bare slenge inn ett til! :love7:love7
Det er jo bare helt sinnsykt hvor tussete man blir som mamma, MIN baby er jo rett og slett verdens fineste og deiligste! :P ;) :love2

Gratulerer med 2 Mnd ;) så vakker han er da ;)

Back
Topp