2 mnd forlovelse

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1358813572495.jpg
    uploadfromtaptalk1358813572495.jpg
    42,9 KB · Visninger: 54
Mitt forslag: slå av tvn! :-) lag middag, spis sammen uten tv-støy, kanskje spill et spill eller bare gå rundt i nye leiligheten og planlegg hvordan dere vil ha det :-)

Mitt forslag: slå av tvn! :-) lag middag, spis sammen uten tv-støy, kanskje spill et spill eller bare gå rundt i nye leiligheten og planlegg hvordan dere vil ha det :-)

Takk :-) kan spille spill :-D

Gratulerer! Kos dere hjemme, på deres måte. Støtter tips om å slå av tv'en. Om det blir rolig musikk og stearinlys eller partystemning er opp til dere ;) Vi pleier å drømme om neste ferie, planlegger hva og hvor vi skal, se bilder osv :) Nå går det an å drømme om det nye livet med babyen :)

Gratulerer! Kos dere hjemme, på deres måte. Støtter tips om å slå av tv'en. Om det blir rolig musikk og stearinlys eller partystemning er opp til dere ;) Vi pleier å drømme om neste ferie, planlegger hva og hvor vi skal, se bilder osv :) Nå går det an å drømme om det nye livet med babyen :)
Tusen takk :-) spiste "god" mat og koset oss :-D kjøpte noe "godt" godis så vi kan se film før vi tar kvelden :-D <3 ja, vi prater om det hele tiden :-)

Tusen takk :) spiste "god" mat og koset oss :-D kjøpte noe "godt" godis så vi kan se film før vi tar kvelden :-D <3 ja, vi prater om det hele tiden :)
Hørtes koselig ut :) Det viktigste er å være sammen og bli nærmere hverandre.
Det går også an overraske med noen smågaver, f.eks. kjøpe blomster til ham ;) Du kjenner ham bedre, kanskje en skrutrekker passer bedre, eller det går an å lage en gave (strikke en skjerf mens han er bortreist), men nøkkelordet er overraskelse og omtanke :) ...tips til 3 mnd forlovelse...

Hørtes koselig ut :) Det viktigste er å være sammen og bli nærmere hverandre.
Det går også an overraske med noen smågaver, f.eks. kjøpe blomster til ham ;) Du kjenner ham bedre, kanskje en skrutrekker passer bedre, eller det går an å lage en gave (strikke en skjerf mens han er bortreist), men nøkkelordet er overraskelse og omtanke :) ...tips til 3 mnd forlovelse...
Det er det :-) kjøpte roser første mnd jeg :-) vært på dyr middag uten om idag :p tenkte å lage personlig gave med bilde av meg og han i perler :-D takk for tipset <3

• Liker
Reactions: VeL
Back
Topp