2 mai 2010

Looney

Forumet er livet
VIP

Snart legge seg vel om man skal komme seg på trening i morgen tidlig....hmmmmm.....

god søndagsmorgen[:D]

ble så vi dro til levanger i går vi, til svigerinne og tantebarn. kjempekoslig[:)] vi gamlingene satt bare på stua hele dagen og kvelden mens ungene var både her og der, herlig!! så i dag er jeg forholdsvis uthvilt vil jeg si, er godt det.

i dag MÅ jeg jogge eller sykle en tur. ellers ingen planer, håper vi skal ut i hagen alle mann. masse å gjøre der!

ha en fin søndag[:)]

Levangerlufta gjør godt for både liten og stor den nemlig, MaRtE! [;)]

Hei sveis! [:)]

Våkna helt sylte forkjøla i dag. Jippi, aldri en uke uten sykdom! [8|][8D][&o]
I dag skal vi til Trondheim! [:D] Skal først til Destiny-gjengen en tur, før vi kjører til nye leiligheta til lillesøs og kjæresten, og hjelper dem å flytte inn litt! [:)] De flytter til ikke så langt unna der vi bodde, så det blir en trip on memory lane. Tenkte å stikke innom der vi bodde også, for ingenting er som vår på Steinåsen! [:D]

Ha en fin søndag alle sammen! [:)]

I dag sto vi opp til skyfrihimmel og null vind[:)] Så i dag er det kjempe vær her[:D][:D]

Vi har allesammen stått opp og kost oss med god frokost[:)] Varme rundstykker med pålegg og hardkokt egg[:)][:)]Nå ligger kidsa på lekematta til hun minste og leker[:)]

I dag skal jeg på trening kl 12. Åpner ikke før da. Så først trening så har jeg lovt Heidi å ta henne med på trilletur slik at hun kan ta sin dokkevogn ut så triller jeg på mini ute[:)]

snakkis[:D][:D]

Sovet til halv elleve i dag og det var godt[:)] Sambo har laget frokost til meg og nå har vi ingen planer. Strålende sol her så blir vel grilling etterpå tenker jeg.

Kanskje vi går på en visning og kanskje jeg skal lese litt til eksamen. Vi får se hva dagen bringer rett og slett. N skal i sin første bursdag alene hos en kamerat i Drammen i dag. Spent på det. Så kjører vel farmor og farfar han hjem i ettermiddag tenker jeg.

Litt jobbing bør jeg faktisk gjøre i dag også...

Vi har vært på visning. Veldig fint og barnevenlig område, og et hus med atort potensiale. Men vet ikke hvor mye det frister med oppussing, oppussing og atter oppussing nå dessverre. Men ca 100 meter tilnrmeste bhg og barneskole er jo positivt da. Og stor terrasse med sol til langt på kveld og beliggenhet ved skog og gå avtand til badevann er jo bra.

Men vi skal ikke legge inn bud, haster forsåvidt ikke å flytte, men lysten er jo der....

Så er N kommet hjem fra farmor og farfar + bursdag hvor han har kost seg masse[:)][:)]

Nå ser han barnetv og jeg sitter her. Gubben har foreslått å stikke til en kompis i kveld så jeg kan lese til eksamen når N sover, og dette synes jeg var smart forslag[:)][:)]

N er s yk. Etter en dose flytende paraset har han 3 i feber, og det er mye til å være han. N har aldri feber, og har vel knapt vært over 39 noen gang. Jeg må på jobb i morgen pga innleid opplæringshjelp som kommer så mamma blir hjemme med han fra morgenen av, og blir han værre så drar jo jeg hjem selvfølgelig. Satser på at han sover det av seg jeg[:)]

Back
Topp