2 kontroll

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
ikke før i uke 22??? syns det var litt vell lang tid og vente etter som 2 kontroll skal være i uke 15-17. har heller ikke fådt innkalling til oul,var på tidlig ul i uke 9,og de sa at de sender innkalling så jeg har time i januar..

2. kontroll er ord ul, så du burde få time snart. Kanskje du bør ringe og høre om de har fått søknaden din? Jeg skal ikke på 3. kontroll før rundt uke 24. Det er normalt hvis man har et normalt sv.skap hvertfall her jeg bor.

på arket jeg fikk av jordmor med oversikt over alle kontroller står det:
uke 8-12 lege,som er første kontroll
uke 15-17 jordmor,uke 18-19 rutine ultralyd, uke 24 jordmor.

jeg var på tdlig ul i uke 8, lege i uke 9 og 14 nå skal jeg ikke tilbake til han før 23 januar, er nok rundt 22-23 uker da, men skal på ord ul den 9 jan.
Så jeg ville ha hørt hva som skjer med ord ul søknaden din.

var hos jordmor uka etter at jeg fikk vite at jeg var gravid,siden det er min første så var jeg usikker på hva som skjer vidre,det var bare en samtale og hun ordnet time til ul for å fastslå hvor langt på vei jeg var,var da 9 uker,første kontroll var da jeg var 10+6,regner med jeg får time til ul i slutten av januar,da er jeg ca 18 uker,men og vente til uke 22 før 2 kontroll,altså i slutten av desember synes jeg selv er litt vell lenge og vente,værtfsll når det står på papirene jeg har fådt at i uke 15-17 skal jeg til jordmor eller lege for kontroll nr 2,å det vil da si i midten av januar...
jeg var på tdlig ul i uke 8, lege i uke 9 og 14 nå skal jeg ikke tilbake til han før 23 januar, er nok rundt 22-23 uker da, men skal på ord ul den 9 jan.
Så jeg ville ha hørt hva som skjer med ord ul søknaden din.

hmmmm, bare å be om en kontroll det.. jeg hadde fått det av min lege iallefall.

jeg skal på oul nå først i januar og så er neste kontroll i uke 24, vanlig det her, men kan jo så klart gå oftere til jm om man vil da! :)

Hadde 2 tidlig ul i uke 7 og 11 med en privat gyn(pga IVF behandlingen vi fikk).
- min første kontroll med ul i forrige uke pga blødning.var uke 12 da.
- skal ha time igjen på onsdag for å få svar på prøvene og helsekort.
- time med jordmor i begynnelsen av januar, da blir jeg 17 uker.
har ikke fått time til ordinær ul enda.

Back
Topp