2. kontroll i dag!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hei hei. I dag har jeg vært på 2. kontroll. Alle prøvene mine var veldig bra så det var supert[;)]
Jeg fikk også høre hjertelyden igjen :) helt fantastisk. HAdde 140 slag.
Og je gfikk svar på hvorfor jeg er så sliten og svimmel. HAr fått lavt blodtrykk. HAr noen av dere det?
Et problem er at jeg føler jeg kanskje burde vært hjemme et par dager, men grunnet lite folk på jobb har jeg ikke samvittighet til det! På jobb i dag var jeg helt elendig form.. SKikkelig svimmel og sliten. Man skal vel lytte til kroppen sin men .... huff. .

jeg også har vært på kontroll i dag.... alt var bra her... hjerte til babyen min slo 160 slag i minuttet...
Jeg også blir svimmel, men bare om jeg reiser meg for fort eller f.eks går opp trapper... men det forsvinner like fort som det kommer, og hos meg skyldes det at blodtrykket faller litt og stiger igjen med en gang...

Hm... Sakl til jordmor igjen den 25 juli. De ringte i går for å reservere neste time og ettersom jeg var der og ikke fikk høre etter no hjerteslag fikk jeg time den 25!
Spennende... Kan nesten ikke vente.

Jeg blir også veldig fort sliten. Og svimmel....
Da skal jeg spørre om jeg har lavt blodtrykk også.

Så spennende. Det er nesten bedre enn ultralyd[;)]

Det er kanskje blodtrykket da ja.... det er ganske vanlig med lavgt blodtrykk hos gravide. Men jeg tror ikke det er farlig, bare ta hensyn til det

Jeg hadde normalt, men på grensen til lavt blodtrykk.
Merker ikke så mye til det.
Blir litt svimmel hvis jeg stresser veldig mye i varmen,
men vet ikke om det er pga blodtrykket.
Hadde også littproteiner i urinen, noen som vet hva det kan gjøre.
Eller hva det vil si?

hvor lavt blodtrykk hadde du da? jeg hadde 100/60 i dag. er også trøtt og sliten!+ veldig svimmel!!

ORIGINAL: ragcoon

Jeg hadde normalt, men på grensen til lavt blodtrykk.
Merker ikke så mye til det.
Blir litt svimmel hvis jeg stresser veldig mye i varmen,
men vet ikke om det er pga blodtrykket.
Hadde også littproteiner i urinen, noen som vet hva det kan gjøre.
Eller hva det vil si?

hvis man har proteiner i urinen er det som regel bare rester fra man har dusja eller noe. Men senere i svangerskapet, hvis man har kombinasjon med proteiner i urinen, høyt blodtrykk og hevelser i kroppen er det tegn på svangerskapsforgiftning!!

Back
Topp