2 knekkebrød med nugatti?

MarcusMamma

Forumet er livet
veldig gale?
tenkte når jeg er veldig søtsugen, er det da veldig gale og ta to stk med tynt lag nugatti?

Vist du deler opp et eple i båter legger det i en pose og drysser kanel over (rister godt) Det er nam, nam det!![:D]
Utrolig bra mot søtsug..

Spiser ofte knekkebrød med nugatti jeg.. Men tyyyyyynt lag da[;)]

En boks med Nugatti inneholder over 2000 kalorier.. Så da bør det kansje være et tyyyynt lag.. Og da hadde det ikke hatt noen positiv virkning på meg iallefall [:D]

liker ikke cottage cheese så det er ingen løsning.
hva er kesam? hva smaker det?
hva med yoghurt? er det fy? hvilken er best da?

Jeg unner meg gjerne 3 ruter sjokolade (25 gram) noen dager i uka, jeg. Men baker det inn i det totale pr dag. Syns man skal unne seg bittelitt av og til..!!

ORIGINAL: Mammaen til Marcus

Jeg synes at ska man slanke seg så skal man slanke seg..dafår man ikke væree fysen[8D] Jeg har gått ned 30 kg snart og jeg unner meg aldri noe samme hvor fysen jeg er..jeg har en godis dag...thats it. Ville ikke spist nugatti jeg nei. Kesam eller vanilje kesam er super godt...sammen med friske jordbær fks så synes jeg d smaker jordbær med fløte/vanilje saus jeg[8D] Har du på litt nareen flytende søtningdråper så blir d søtere og ingen kcal og d påvirker ikke blodsukkeret.

klarer ikke brå stoppe sånn jeg, beundrer styrken din på deg.
ødelagte mye i sted ved og finne boller i frysen *sukk* men nå er det tomt så da slipper jeg tenke mer på det. [:D][8D]
hvor finner jeg sånne dråper?
vet noen om sånne riskaker kan spises?

Prøv det med epler og kanel, det er knall godt du kommer til å elske det! [:D]

ORIGINAL: dripdrop

Prøv det med epler og kanel, det er knall godt du kommer til å elske det! [:D]

hørtes ikke så godt ut men okay jeg skal prøve[:D]

Back
Topp