2.juledag-snakka

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Dette blir en travel dag. Fikk plutselig høre i går kveld at det er julelunsj hos svigers i dag, og det har ikke vi fått beskjed om. Hurra... Og kl 14.30 skal vi kjøre til Steinkjer, min tante har bursdag og vi har som tradisjon å samles over en diger kalkun 2.juledag! [:)] I tillegg skal jeg på Step&Pump kl 11, siden vi ikke visste om julelunsjen. Jeg MÅ trene i dag, så da får jeg heller komme dit etter treninga. Eller ikke i det hele tatt, får se hva jeg rekker. Mulig de blir sure, men da får de heller informere oss om planene sine da, i litt god tid, så vi ikke rekker å lage andre planer. Så det så.

Ha en fin dag jenter! [:)]

Er det den store svigers dagen i dag?[:)]
Vi skal nemlig dit i dag vi også, men vet ikke helt når enda.. kommer an på når snuppa viser tegn på å være trøtt igjen det.

Ellers blir det å nyte siste dagen med avslapning frem til i morgen, for da skal jeg og skranglebekkenet mitt ha Amalie alene hele dagene ut onsdag.. for da må gubben jobbe[&:]

God morgen[;)]
Her er det jeg å mikael som er våkne,mannen får sove litt lengere i dag[;)]
i dag er det bare avslapping på høyt nivå..Er godt det å..
I dag skal vi kansje prøve å gå ut en tur å lufte oss,så kan mikael prøve de nye strikkeklærne å de nye skoa sine[;)]

Ha en fin dag alle sammen...

i dag skal jeg og samboern ut, ungan skal til mamma og dem.
samboern og Leah sover litt, må vekke dem 12 tia sånn at Leah ikke sover så lenge, sånn at ho blir sove to ganger å legger seg for natt 20 tia.
når leah skal sove 2 gang skal jeg sove sånn at man klarer å være våken litt lengre at man ikke sivner av kl 12 på natta [:D]

jeg og Phillip sitter å slapper av. jeg sitter på sofan og Phillip ligger på gulve å leker med sine søte små fisker.

må snart gå å pakke ting og tang til Phillip og Leah når dem begge to skal på besøk samtidig [:D]

Halloen jenter, og god jul[:)][:)]

Idag har vi den store slappavdagen her i huset. Sovesofaen i stua er fortsatt ikke redd opp, vi har ligget her og sett på julefilmer og bare kost oss vi fire. Nå ligger Anders og Sander på gulvet med duplo, Matheo sover og jeg ligger i sovesofaen og slapper av med hjemme alene på tv2[:)] Deilig!

Idag har vi ingen planer, bare slappe av og lage middag etterhvert. Er vanlig hverdag i morgen, så blir nok relativt tidlig i seng også.

Ha en strålende dag alle sammen!

Jeg trente en alldeles NYDELIG steptime i dag, selv om jeg hadde tatt litt feil av tidspunktet og kom akkurat i det timen starta istedet for 20 min før... jaja! [8D]
Etterpå dro jeg på lynvisitt på julelunsjen til svigers, før vi dro og spiste verdens beste kalkun og waldorfsalat! [:D][:D] Ungene er på badet nå, litt senere enn normalt, men det blir da gjerne sånn i jula... [:)]
Jeg har tent masse stearinlys på stua, sambo skal ut og jogge, så det blir bare meg og lysene og litt godis foran tvn med rockeringen i kveld.

Back
Topp