2.juledag-snakka

Dette blir en travel dag. Fikk plutselig høre i går kveld at det er julelunsj hos svigers i dag, og det har ikke vi fått beskjed om. Hurra... Og kl 14.30 skal vi kjøre til Steinkjer, min tante har bursdag og vi har som tradisjon å samles over en diger kalkun 2.juledag! [:)] I tillegg skal jeg på Step&Pump kl 11, siden vi ikke visste om julelunsjen. Jeg MÅ trene i dag, så da får jeg heller komme dit etter treninga. Eller ikke i det hele tatt, får se hva jeg rekker. Mulig de blir sure, men da får de heller informere oss om planene sine da, i litt god tid, så vi ikke rekker å lage andre planer. Så det så.

Ha en fin dag jenter! [:)]

Kip natt.....Heidi våkna opp i spya si[&o] ..Så våres planer for dagen går i dag bokstavlig talt i dass[;)]
Jeg venta jo bare på dette jeg..Først Vilde, så jegog sambis og nå Heidi...

Jaja får bare håpe at dette ikke er noe nytt for det vil ikke jeg ha

Så nå vet jeg ikke hva dagen bringer

Hannah og mannen er ute på ski med naboene. Etterpå skal vi kose oss sammen med de med koldtbord (dvs julerester fra begge hus). [:)] Sivert sover heldigvis, han var så utrolig sur i dag altså. [>:] Så nå skal jeg nyte roen litt til de andre kommer hjem igjen.[:)]

Sovet leeeeeeeeenge i dag. Blir sliten av og dele seng med gubben til tider for jeg sover dårlig og han er utrolig urolig noen netter altså. I natt snudde han seg plutselig mot meg og sang: "for vi må finne skjegget, vi ha'kke tid", også sov han videre. Litt senere tok han plutselig tak i meg og dro meg vekk fra kanten av sengen. Virket som jeg ble reddet fra et stup eller noe[:D] Enda godt han ikke dyttet meg utenfor da[X(][:D]

God frokost er spist og nå skal vi sløøøve hjemme. Tror vi skal se "Varg veum" film faktisk. Må nyte de siste barnefri-helgene til det fulle for snart er det slutt på det gitt[:)] Det blir uvant, men kjempe kos. Må si at Nicholas er sååå god om dagen altså. Han er bare herrrlig, til og med når han er sur

Vi har mye og gjøre hjemme i dag også. Skal rydde masse av lekene til N og få julegavene på plass rundt omkring. Også blir det en bytterunde i morgen tenker jeg.

Looney: Hahaha, artig gubbe i de sene natterstimer du har! [:D]
buffi: god bedring til Heidi, virker som om ALLE har den dritten der nå! [:'(]

Jeg trente en alldeles NYDELIG steptime i dag, selv om jeg hadde tatt litt feil av tidspunktet og kom akkurat i det timen starta istedet for 20 min før... jaja! [8D]
Etterpå dro jeg på lynvisitt på julelunsjen til svigers, før vi dro og spiste verdens beste kalkun og waldorfsalat! [:D][:D] Ungene er på badet nå, litt senere enn normalt, men det blir da gjerne sånn i jula... [:)]
Jeg har tent masse stearinlys på stua, sambo skal ut og jogge, så det blir bare meg og lysene og litt godis foran tvn med rockeringen i kveld.

Vi gikk bort i skogen sammen med noen venner og akte og brant bål og hadde kakao og pinnebrød i formiddag.

I ettermiddag var vi hos broren min på koldtbord, og søskenbarnet mitt og tanten med familier tok sjansen og kom likevel. Er SÅ glad for det. Nå bare håper håper håper jeg ikke vi har smittet de med noe. Ingen andre som kjenner antydning til noe heldigvis[:)] 

Nå skal jeg slappe litt av på pcen før det er lalletid. Jobb igjen i morgen.

Back
Topp