2. januar-snakk

Skrållan

Forumet er livet
God morgen alle sammen! [:)]

Ja, da var det hverdag igjen! [:)] Ute er det bikkjekaldt, herrrrlig! Formen er som før her, litt kvalm og smårar. Fikk mensen i morges også, så det blir jo ikke noe bedre av det. Veide meg i morrest da, har gått ned ca 1 kg pga omgangen, hehe. Jaja, bare så synd det kommer på igjen! [&o]
I dag vet vi ikke helt hva vi skal... om formen min er grei, så vil jeg på senteret for å kjøpe litt klær på tilbud. Og litt småstæsj. Om formen ikke er grei, så blir vi nok bare hjemme.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

mårnings!

og forsatt god bedring i skrållanheimen[:)]

her våknet jeg først av alle kl 08.03, maria like etter så vi sto opp. noen må opp å fyre uansett, forsatt kaldt her. gleder meg til varmepumpa er montert, så får vi litt jevn varme. hadde førrresten dobbel så dyr strømregning her denne mnd mot hva vi hadde der vi bodde før[8|] må nok isolere mer her ja!

i dag har jeg tenkt å bruke litt penger[:D] se mer på lampe til spisestua + kjøpe ski til maria. åsså må jeg jo se litt på salget å da[;)]

ha en fin iiiskald dag[:)]

Takker MaRtE! [:)] jeg går rundt og er konstant supertørst i dag, det er et godt tegn! [:)]

nå har ungene bada, og jeg skal snart på senteret sammen med bestevenninna mi! [:)] har skrevet handleliste, sånn at ingenting blir glemt, hehe.

kasta ut juletreet!! deilig! å støvsuga masse, masse, aldri hatt et tre som har rydd så mye før vi...

10 dager te termin[:D] har litt magevondt til tider og går en del på do men det gjore eg i går og[&:]

I dag har me ingen planer har akkurat støvsugt litt så nå e eg usikker på ka me ska finna på[8D]

Har brukt penger! [:)] Kjøpte litt forskjellige klær til minstemann, litt truser og en sånn liten barbiedukke med hest til Ida, og en genser til sambo. Og knagger og en aviskurv til meg selv. Jul i svingen-klærne til Ida skal jeg bestille på nett, for her var det helt utplukket nå. Og ikke salg på, hehe.
Nå spiser jeg lovlig sen lunsj, kjente faktisk sultfølselse! [:)] helt utrolig! [:)]

Da er vi trygt hjemme igjen og slapp å føde i feil del av landet. [;)]
Litt forsinka fly pga snøvær i nord men det får man regne med.
Nå fyrer jeg som en gal her, det var 12 grader i stua da vi kom hjem....[&:] Klarer ikke legge klærne på plass i andre etasje før det blir litt varmere der oppe.
I kveld blir det sofa kos, korslaget på tv og en diiiiger burger! [:D]

Idag har eg handla meg bringebær kapsler( tror det hete det) så får me se om eg blir moden[:)] Rydda og vaska gulv, kjenne det veldig godt i bekkenet nå[8D]

Maen står å lage middag te oss nå hjemma lagte fløte poteter og biff[:D] mmm glede meg skal bli godt[:)]

vi har spist mousakka og er dypt skuffet, tipper den smaker bedre i hellas[;)]

jeg har å vært på salg, her var alt av jul i svingen-ull på tilbud, men veldig utplukka. ble enda ei lue og sokker av de, ulvangsokker til begge 2 og skipakke til maria og skøytehjelm. kjøpte 2 pk janus-sokker til meg selv, men da jeg kom hjem var det bare 3 av 4 sokker der[>:] thomas fikk ei ullbukse og ulllongs å, han sliter så fort hull på knærne så han er dyr i drift!

nå er det lørdagsgodis og pippi her[:)]

N ser på Pippi han og.

Hjemme fra en fantastisk fin nyttårshyttetur vi[:)] Bare masse kos og god mat. Ble litt fest nyttråsaften da, men det var kjempe kos det og.

N har vært en drømmeunge hele turen, og sov til elleve i går og ti i morges. I går la han seg klokken sju og sov da faktisk 15 timer i natt. Rimelig sliten om dagen han[:)] Nå er pizzaen i ovnen og vi driver og pakker ut alt rotet vi har hatt med. Eneste minus er at vi savner en bilnøkkel[:D][&:]

Jeg HATER svigermor!

Jævla megge!!!

do not qoute me!

Denne ettermiddagen har blitt brukt til å si "nei" og "ikke", gjerne i hver setning. Begge ungene har testa ALT av grenser, og vært ufordragelige. Ida begynte allerede halv 4 og mase om barne-tv, og siden det ikke begynte når hun ville, så slo hun seg helt vrang. Jeg er sliten og lei, og vil sende ungene til Langtvekkistan.

Vi har kosa oss i badeland idag vi. Var morro for ungene det. Storkoset seg begge to.
Jeg oppdaget at jeg plutselig må kjøpe meg ny badedrakt, under oppholdet så morknet den opp. Jaja, på shopping på mandag jeg da.
Må det for jeg skal i basseng igjen på tirsdag.
No skal vi kose oss med faijtas.

Sambo har besøk av kompis, de ser film og gafler i seg fittepop. Jeg har ikke noe annet sted å gjøre av meg (skulle ønske vi hadde 2 stuer), så jeg sitter i sofaen og glor på pcn. Kanskje jeg burde gå på badet og ta fotbad? Jeg får jo ikke se tv og kose meg med potetgull uansett så... 

ser 24

ORIGINAL: Skrållan

Sambo har besøk av kompis, de ser film og gafler i seg fittepop. Jeg har ikke noe annet sted å gjøre av meg (skulle ønske vi hadde 2 stuer), så jeg sitter i sofaen og glor på pcn. Kanskje jeg burde gå på badet og ta fotbad? Jeg får jo ikke se tv og kose meg med potetgull uansett så... 

Huff, så kjedelig at d et ble sånn [&o] Kanskje du kunne gått opp til bestissen din? Bor ikke hun i samme hus?[:)]

ORIGINAL: papayamammaen

ORIGINAL: Skrållan

Huff, så kjedelig at d et ble sånn [&o] Kanskje du kunne gått opp til bestissen din? Bor ikke hun i samme hus?[:)]

Ja, de kunne i allefall sagt fra litt før, sånn at jeg rakk å lage meg andre planer... kunne gått opp ja, men hun var på kveldsmat med svigers! [&o] Jeg endte opp i badekaret, lå der og plaska en god stund.

Back
Topp