2.januar 2011

Skrållan

Forumet er livet
Siste dagen før hverdagen kommer og innhenter oss. Sambo stod opp med ungene i dag, jeg lå bittelitt lenger siden jeg lå og hosta en stund i går kveld. Plagsomt altså! [&:]
Har litt sånn groggy stemme nå også, og synes det er slitsomt å snakke, på en merkelig måte. Det går vel over etterhvert!
I dag skal vi vaske her, og kanskje (les: DEFINITIVT!!!!!!!) skal sambo vaske gulvet. Han skulle jo gjøre det til jul, og det har han fremdeles ikke gjort! Late mann!! Jeg er litt usikker på om jeg skal kaste ut jula mens jeg vasker, synes jo jula er litt trivelig... kanskje småpynten forsvinner, så får juletreet stå til lenger ut i uka! [:)]
Ellers skal jeg merke litt nye klær til ungene skal i bhg igjen i morgen, nye vinterdressen til Ida og de nye luene deres. Må vaske litt klær til sambo og,til han drar sørover igjen i morgen tidlig.
I kveld skal jeg på Zumba kl 19! [:)] Kjenner ryggen trenger det, den er ikke god. Ser det er en spinningtime kl 18 også, om vi får barnevakt så mulig jeg får med meg sambo på den.

Ha en fin søndag alle sammen! [:)]

Mornings! [:)]

Idag våkna veslesnuppa litt før 8, så stod vi opp nærmere 9, hun ville vist ligge kose å slappe litt av idag![:)] Robin og pappsn sover ennå.. Lucky them!

Idag skal sambo opp i skitrekken imenst vi skal gå hjemme litt før vi reiser og henter han, så videre skal vi til min bestemor på middag idag! Har ikke laget mat på 3-4 dager selv nå, goood! [:)]

Ellers har vi ikke så mange planer, er jo ny uke med jobb igjen imorgen, jeg har fri da til tirsdag, jippi, men sambo skal på jobb igjen da, blir rart å plutselig skal gå tilbake til det dagligdagse! [&:]

Yeyeh, er ikke så mye mer vi har gjort idag, har levert tippinga mi da, hehe! [:)] Og jeg har ikke fått sjekka resultatet på en uke, og jammen hadde jeg vunnet både på extra, viking Lotto og Lotto, ikke store summene da, men var 1 tall unna for å vinne over 8000, blææh...!! Bedre lykke neste uke! [:)]

Goooood morgen!!

Her sitter vi med søndagsfrokosten enda. Har ny regel at dette året har vi søndagsfrokost me havregrynsvafler. Mine som vanligvis er småspiste er på sin 4 og 5 vaffel i skrivende stund. Så dette var et lurt nyttårsfortsett[:D] Våknet opp klokken halv ni, men hermann har okkupert senga mi i natt, så har ikke blitt så mye søvn. Derfor våknet jeg opp med tidenes hodeverk, kjennes ut som jeg var på en voldsom snurr i går. Heldigvis skal jeg til søsteren min kl ett for å spise pinnekjøtt, så får prøve å slappe av der siden sambo fremdeles er i nordsjøen.

God morgen..

Her skulle vi egentlig på middag til svigers i dag,men de ringte nå å sa de hadde fått omgangsyken[:'(] Så da var den middagen avlyst...

Så da får vi kose oss hjemme i dag i stede for da,for i morgen begynner jobb å bhg for mann å barn..[:(]Trist...

Her sov vi til 10 i dag!!! Magnus var oppe kl 09, satte på barnetv og hørte ikke et pip mer. Hadde en kamp med Håvard i 05tiden, men fikk han til å sove igjen, og gjett om det var verdt det!!! [:D][:D][:D][:D]

Jeg tok med meg gutta til min søster, de fikk lekt med fetter og jeg fikk hjelp til tommelen på votten jeg strikker [:)]

Nå må jeg stryke skjorter og finne frem finklær for kl 16 skal vi på juletrefest i kirken. Blir kjekt.

I kveld blir det ryddig og klargjøring til hverdag igjen. Blir litt godt, men skulle gjerne hatt et par dager hjemme uten unger når og fått ting og tang ordentlig på plass [:)]
Jula må bli en uke til! Kan ikke kaste den ut så fort!! [:D]

Back
Topp