2.januar 2011

Siste dagen før hverdagen kommer og innhenter oss. Sambo stod opp med ungene i dag, jeg lå bittelitt lenger siden jeg lå og hosta en stund i går kveld. Plagsomt altså! [&:]
Har litt sånn groggy stemme nå også, og synes det er slitsomt å snakke, på en merkelig måte. Det går vel over etterhvert!
I dag skal vi vaske her, og kanskje (les: DEFINITIVT!!!!!!!) skal sambo vaske gulvet. Han skulle jo gjøre det til jul, og det har han fremdeles ikke gjort! Late mann!! Jeg er litt usikker på om jeg skal kaste ut jula mens jeg vasker, synes jo jula er litt trivelig... kanskje småpynten forsvinner, så får juletreet stå til lenger ut i uka! [:)]
Ellers skal jeg merke litt nye klær til ungene skal i bhg igjen i morgen, nye vinterdressen til Ida og de nye luene deres. Må vaske litt klær til sambo og,til han drar sørover igjen i morgen tidlig.
I kveld skal jeg på Zumba kl 19! [:)] Kjenner ryggen trenger det, den er ikke god. Ser det er en spinningtime kl 18 også, om vi får barnevakt så mulig jeg får med meg sambo på den.

Ha en fin søndag alle sammen! [:)]

God morgen! I dag skal vi i julens siste/årets første selskap[:D]

Vil ha mere ferie, vil ikke på jobb igjen i morgen!!

god morgen[:)]

her er vi alle oppe og overnattingsgjesten dratt, han har visst 7t-kjøretur så skjønner godt han dro.

siste juleferiedag og ungene har endelig snudd døgnet litt. la seg til vanlig tid i går, men sov til halv 8 og over 8 i dag. i morgen må vi opp senest halv 8, det kan bli litt hardt!

i dag håper jeg det blir enten ski eller skøyter[:)]

ha en fin dag!

For en fantastisk natt[:)] Har ikke sovet noe særlig de siste nettene, så la meg kl elleve i går. Leste litt men øynene bare datt igjen. Sovnet og sov til halv ni i morges da N våknet. Litt avbrutt av div tissing osv, men allikevel en god natt. Lå og dro meg til elleve da jeg fikk servert frokost av god gutta mine.

N ser på Tom & Jerry på tv, og jeg skal straks dusje. Så blir det ut en tur, muligens skøytebanen rett oppi her. Også middag hos svigers etter det igjen. I kveld blir det hjemmekos, og i morgen er det jobb igjen for gubben.

Ble nedstemt ang å rydde vekk jula jeg, Ida satte seg skikkelig på bakbeina. Så da får alt sammen bli til torsdag, da er det 13.dag jul og sjefen sjøl er i bhg, så da kan jeg plukke bort alt mens hun er der! [8D][:)]

Sambisen rydda vekk julen her i går kveld han[:D]

Jeg har omtrent ikke sovet i natt[&o] har en sterk hoste som ikke vil gi seg pluss sterke leddsmerter så jeg sto opp i 3 tiden for å ta meg en ibux

Skal ringe legen i morgen

Kanskje stygt å si det men jeg gleder meg faktisk til ungene skal i bhg i morgen[:)] da kan jeg bruke energien på meg og ikke på trassetrollet og mini

Pakker Suki? Sparer han så han ikke skal få alle på en gang?[8D]

Sikker på at det ikke er planleggingsdag i morgen Buffi? Ikke for å skuffe deg altså, men det er veldig mange som har det i morgen vet jeg...

Da har jeg kastet ut jula. Bare de røde gardinene i stua igjen. Vet ikke helt om jeg skal la de henge eller bytte til brune, lilla eller hvite.... Valgets kval.[;)]

Nå er det bare 5 dager igjen til vi reiser til Lanzarote, HURRA! Det skal bli digg. [:)]
Hannah skal i bhg i morra og det blir nok tøft siden hun er helt i feriemodus mtp søvn. I går kveld fikk jeg henne i seng til kl 22 og hun sovna 23![8|] Oppe kl 09.30 i dag. Men hun gleder seg til å treffe vennene i bhg og fortelle at hun har fått Belle dukke til jul.

Får bare håpe at ingen smitter henne med noe sykdom like før vi reiser da. Vi er jo de eneste jeg vet om som ikke har vært syke i det siste....[8|] Faktisk så har ikke Hannah vært syk siden hun hadde vannkopper like etter jul for to år siden. Hun har jo selvsagt hatt sånn vinterhoste men ikke feber eller sånn syk at hun må ha vært hjemme fra bhg. Det er jo et mirakel![:D]

begge ungene ble invitert bort så nå har vi vært hjemme alene litt før de skal hentes igjen. syns det er godt at de begynner å bli så store jeg, bare dumt de må kjøres og nesten ingen å gå til. blir vel lettere etterhvert[:)]

i dag blir det pizza fra pizzasjappa, skal bli godt å slippe å lage og ingen oppvask etterpå.

vi har igjen for mye godis etter jula, bare kom å hent den som vil ha sjokkis eller pottis!!! vi må på slankern nå, basta.

ORIGINAL: McMor

Sikker på at det ikke er planleggingsdag i morgen Buffi? Ikke for å skuffe deg altså, men det er veldig mange som har det i morgen vet jeg...

Akkuratt det vet jeg at di ikke har[:)]

en herlig dag med min herlige familie

Vi gikk ut etter frokost i dag, og tok med akbrett og skøyter. Gikk til skøytebanen på boligfeltet her, og N fikk testet skøytene sine. Han harvel såvidt prøvd de engang tidligere med bhg. N og samboeren sto lenge på skøyter, mens jeg holdet meg til beina jeg da. Synes N var kjempe flink jeg altså, og det gikk over all forventning.

SÅ gikk vi i akebakken så mor fikk kose seg i solen mens gutta akte. Men N går fort lei da han faktisk må gå opp bakken igjen når han har akt til bunn[:D][:D]

Har tatt flere bilder i dag også, skal se om jeg får lagt de inn på pc'en etterpå.

Nå i ettermiddag har vi vært på middag hos svigers med broren til sambo og dama. Koselig som alltid. De synes jeg ser så fresh ut, og er imponert over at graviditeten kun synes på magen. Og slikt liker jeg å høre.

Nå driver N med noe leker han fikk til jul. Sånn dings man drar i  med slike dyr som spinner rundt. Bråker helt jævlig, så jeg ba han holde på med de på rommet sitt jeg for jeg orker det ikke nå. Kjipe mamma[&:]

ORIGINAL: Buffi

Akkuratt det vet jeg at di ikke har[:)]

Så bra

Idag har vi vær tpå middag til faren min.
Så endelig har jeg fått kveite middagen min[:D]
Vet ikke hva det er med den fisken. Men jeg håper hvert år på at pappa inviterer til middag i julesesongen. For da får jeg kveita mi.
Har det med tradisjon å gjøre tro hehe.

Ellers gleder jeg meg max til imorgen.
Endelig er hverdagen tilbake og jeg skal på trening igjen.
Har faktisk holdt meg stabil på vekta i jula, kanskje gått litt ned også.
Har igjen1-2kg bare til målet mitt.

ORIGINAL: suki

39 år i dag! [;)]

Oj rundt tall neste år da

Vi har hatt en kjempefin ettermiddag! Vært ute og akt og lagd snølykter, sammen med de oppe og en kompis av gubben. Jeg trena litt for meg selv før zumba'n, og nå venter vi på at ungene skal sovne. Hurra for at de var overtrøtte, passer brillefiiiiint i bhg i morgen tidlig det!

Jeg har nå lurt gubben til å både  og bestille pizza til kveldskos[:)]

ORIGINAL: mandy4

ORIGINAL: Looney

Jeg har nå lurt gubben til å både  og bestille pizza til kveldskos[:)]

Svarte da! FOR en energi du har!!! [:D]

Energi skaper energi! Ingen grunn til å legge seg ned i allefall[:D][:D]

Back
Topp