2 har abortert etter vaksina... *link*

Litt merkelig at det skjedde tre dager ETTER vaksinering på BEGGE!
 
Glad jeg slipper vaksinering..
 
Ja det var litt rart... Og er jo ganske sjelden at man mister så seint, men det skjer jo selvsagt.. Glad jeg ikke har tatt den jeg. Var usikker hele tiden, og etter at vi mest sannsynlig har hatt SI i hus, så er valget lettere...
 
Ja er godt mulig det. Legemiddelverket skal nå i hvert fall undersøke mer..
 
ORIGINAL: Fridasinmamma

Tror ganske så sikkert at dette er tilfeldig..

 
Syns det er en rar tilfeldighet.. men selvfølgelig mulig!
 
Selvsagt er det en grunn, men det er absolutt liekvel antakelig tilfeldig at det skjedde tre dager etter vaksinen. Altså, en grunn er detm, men slett ikke utrolig at det er noe helt ANNET som likevel er grunnen.
 
Det er ikke så ofte folk mister sent, men det skjer. Det skjer med flere hvert eneste år. Og tross alt, svært mange gravide er blitt vaksinert nå, så sannsynligheten for at noen som altså uansett ville mistet er vaksinert er nok...meeeeeeeeeeget stor.
 
Sjekk hvor mange som mistet sent i svangerskapet som hadde spist pizza den siste uka da. Garantert mer enn to... ikke at pizzaen er grunnen av den grunn.
 
Ganske mange spiser fisk den måneden de blir gravide også. Uten at fisken har noe å si den sammenheng også.
 
Selv om ting skjer for en grunn, så kan det være tilfeldig at det skjedde etter en bestemt handling.
 
I USA er det en hel haug som har mista etter vaksinering, mange av de begynte å kjenne ubehag 1 døgnet etter vaksinering. Noen er sikkert tilfeldige, men åssen skl de lissom finne ut om det var vaksina sin feil da?[8|] 
 
Jeg vil tippe rent statistisk så hvis 1 tilfelle er forbundet med vaksinen, så er 20.000 tilfeller 100% tilfeldig. (noe som i og for seg er ganske mye, dvs. 50 på en million vaksinasjoner.) <- vill gjetning basert på andre vaksinestatistikker.
 
Back
Topp