2 forsøk, sette inn 2 egg?

Karatekids

Glad i forumet
VIP
Er det vanlig praksis at man på andre forsøk kan be om og få satt inn 2 egg? Så fremst det er to befrukta da.

Siden dette er vårt andre forsøk, så ønsker vi å få satt inn 2. :)

Tror ikke det er vanlig praksis, men det ser ut til å variere litt fra sted til sted. På riksen fikk jeg egentlig bare sette inn ett på 2. Forsøk, men fikk likevel to pga dårlig kvalitet. På 3.forsøk tror jeg derimot de fleste setter tilbake to.
Lykke til :-)

Tror ikke det er vanlig praksis, men det ser ut til å variere litt fra sted til sted. På riksen fikk jeg egentlig bare sette inn ett på 2. Forsøk, men fikk likevel to pga dårlig kvalitet. På 3.forsøk tror jeg derimot de fleste setter tilbake to.
Lykke til :)
Takk for svar. Fikk ikke to inn på første forsøk, siden jeg er så ung. Tror jeg likevel skal be om to på dette forsøket. :)

Tror veldig få får inn to på første. Skjønner godt du vil ha to på andre. Sjansen er jo faktisk litt større.
Jeg ble spurt på mitt tredje om jeg ville ha ett eller to tilbake. Jeg valgte to og ett av de vokser fremdeles i magen min. Det var to gode egg, og umulig å si hvilket som overlevde.
Masse lykke til ;-)

Tror veldig få får inn to på første. Skjønner godt du vil ha to på andre. Sjansen er jo faktisk litt større.
Jeg ble spurt på mitt tredje om jeg ville ha ett eller to tilbake. Jeg valgte to og ett av de vokser fremdeles i magen min. Det var to gode egg, og umulig å si hvilket som overlevde.
Masse lykke til ;-)
Ja, det er akkurat det som er. :) Tar gjerne tvillinger også, hehe. :)

Jeg er godt voksen og fikk kun sette inn 1 egg første forsøk men på forsøk fikk jeg sette inn 2 :) og det resulterte i ei fin jente på snart 9 mnd <3

Er ikke sikker om det er vanlig praksis på Riksen el om det er et tilbud til de eldre prøverne

Jeg fikk to egg på første forsøk pga alder. Er 37. Blir to egg i mai også

Jeg skal høre med de nå når jeg skal igang med frys om det er mulighet for å få to inn. Tror det er lavere suksessrate på frys enn ved ferskforsøk. Men i utgangspunktet har klinikken (offentlig) sagt at jeg får inn et på de to første forsøkene, og to på det siste hvis jeg ønsker det.

Jeg fikk satt inn ett egg første gangen og på de to neste fryseforsøkene. Etter det fikk jeg satt inn to egg på ett fryseforsøk og på andre IVF. Dette er på privat klinikk, vet ikke hvordan det er på offentlige.

Eg har fått to inn på mine fleste innsett (også på det første), men så har eg gått privat heile vegen og då;) Ved Maigaard i Danmark fekk eg på eit fryseforsøk faktisk inn heile tre fine egg. Men vanskelig å få gravid denne kroppen min gitt uansett kor mange fine egg eg får inn:( Eg var 31 ved mitt 1. innsett.

Jeg fikk kun satt inn to egg på siste offentlige forsøk på Ullevål, tross høy alder og flere befrukta egg. På privatklinikken i Danmark har de derimot satt inn to og tre egg.

Skal sjekke dette når jeg skal på ultralyden på fredagen. Blir det mange egg vil jeg be om å få satt inn to om det er mulig. :)

Vurderer selv å få satt inn 2,men klarer ikke helt å bestemme meg....

Jeg spurte og jeg får lov til å sette inn to, såfremst det er nok befruktninger og at det rett og slett blir vellykka under blandinga. :)

Hun mente jeg heldigvis ikke var i risikogruppa for tvillingsvangerskap, så da var det bare og kjøre på! Jeg er lykkelig i alt dette kaoset som skjer i kroppen min :)

Back
Topp