2. februar-skravling

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! 

Jeg sov til 8 i dag, har jo barnefri, og det er lenge for meg, hehe! Nå spiser jeg frokost, og så skal jeg dra og trene styrke i et par timer. Så må jeg på butikken, er omtrent tom for menstruasjonsbeskyttelse (så vet dere det! ), så skal jeg hjem og ta dagens shred før det blir dusjing. Ungene kommer hjem enten kl 12 eller rundt kl 15, gleder meg!
I ettermiddag skal jeg på spinn sammen med bestevenninna mi, så da skal ungene være med siden sambo ikke er hjemme enda da. Så da blir det tre treningsøkter på meg i dag, litt i hardeste laget, men jeg liker det sånn!

Ha en fin dag alle sammen!

Hjelpe meg som det snør nå da...Trodde det snødde mye i går jeg men neida dette tar kaka...

Fant nesten ikke bilen i morges og nå etter at jeg kom hjem fra barnehagen er den nedsnødd igjen

Så null planer i dag da utennom å trene litt [:)]

Å for en herlig morgen! [:D] Lillegutt sov så godt i natt. Jeg har merket meg at han er veldig glad i å ha det veldig varmt og derfor helst vil sove på kroppen til noen. Men i går når jeg la han så hadde jeg lagt en varmeflaske i sengen hans og da ble det andre boller![:)] Han sov i senga si hele natta, fikk pupp to ganger og sov til 08.30. NICE! Håper det skjer ofte.

I dag skal vi på sykehuset å ta sånn Føllingsprøve. Ellers er det innekos som gjelder siden det er for kaldt til å gå ut med han.

Skrållan: tre treningsøkter?? Du er jo gal[:D][:D]

McBaby: hurra for god soving i natt på lillemann. Så deilig!

Buffi: Kos deg med snøen

Hipp hurra for min pappa som fyller 60 år i dag. Han har visst fått svært mange gratulasjoner og hele kontoret fyllt med ballonger da han kom på jobb i morges. Til helgen blir det stor feiring med innleid band og masse folk.

N våknet 06.00 i dag og, liker ikke den trenden her merker jeg[>:] Gubben er på jobb kjempe sur fordi han ikke fikk sove mer enn til seks i morges heller. Ja ja, sånn kan det gikk[:D][:D]

Jeg har da i allefall trent spinning i morgentimene jeg, og endelig spist frokost. Straks hopper jeg i dusjen. Så står lesing på tapeten, deretter shopping også skal vi til Østfold og besøke venninne med datter på alder med N. Kooooselig!!

Looney: Ja, jeg er loco! [:D][:D] kommer til å merke det i kveld og i morgen, men artig artig da! [:D] Hurra for pappsen! [:D]
buffi: kos dere med snøen! [:D]
McBaby: HURRA for god soving på lillebror, håper det fortsetter! [:D]

Da er første økt unnagjort! [:)] Merka mens jeg holdt på at det er betennelse i knærne jeg har, så får bestille legetime senere i uka (må bare trene litt mer først, haha!). Tok med meg den nye kvikk lunsj-sjokkisen og den nye Stratosen hjem fra butikken (FY FY), men venter med en smakeprøve til kvelden. Nå skal jeg ta dagens shred tenkte jeg... gjøre om noen av øvelsene kanskje, så de blir mer knær-vennlige...

ORIGINAL: Skrållan

Hei sveis! [:)]

Jeg sov til 8 i dag, har jo barnefri, og det er lenge for meg, hehe! Nå spiser jeg frokost, og så skal jeg dra og trene styrke i et par timer. Så må jeg på butikken, er omtrent tom for menstruasjonsbeskyttelse (så vet dere det! [8D]), så skal jeg hjem og ta dagens shred før det blir dusjing. Ungene kommer hjem enten kl 12 eller rundt kl 15, gleder meg! [:)]
I ettermiddag skal jeg på spinn sammen med bestevenninna mi, så da skal ungene være med siden sambo ikke er hjemme enda da. Så da blir det tre treningsøkter på meg i dag, litt i hardeste laget, men jeg liker det sånn! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Når jeg var i sverige rett før jeg fant ut at jeg var gravid så var jeg så lei av å alltif gå tom for tamponger, så jeg kjøpte en pose på tilbud (100 tamponger til 100kr eller noe) vet ikke helt! Haha... Sambo holdt på å le seg ihjæl der jeg gikk med posen min - så stolt[8D][:D] Men jeg har jo ikke akkurat fått brukt dem[8D]

Så flink du er til å trene skrållan - ser du noen resultater da? BILDE, BILDE!!! Hehe....

Oii så flink gutten din er da McBaby, deilig å få litt søvn!

Nå ringte de akkurat fra barnehagen, og jeg må hente mini pga diare så bra jeg ikke hadde dratt på skolen enda, er ikke helt i form selv, så dette blir en fin fin dag tror jeg[&o] Stakkar lille gullet mitt! Så da får jeg åke og hente han!

Forresten er 18 uker på vei i dag[:)][:D] Tiden går så fort! Helt villt

Denne lesingen er det ikke lett å komme i gang med merker jeg. Gjør liksom alt annet enn å lese. Bør vel snart innse at jeg bare MÅ ta meg sammen. Fire måneder og 7 dager til fullført bachelor (forhåpentligvis)[:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Jeg sov til 8 i dag, har jo barnefri, og det er lenge for meg, hehe! Nå spiser jeg frokost, og så skal jeg dra og trene styrke i et par timer. Så må jeg på butikken, er omtrent tom for menstruasjonsbeskyttelse (så vet dere det! [8D]), så skal jeg hjem og ta dagens shred før det blir dusjing. Ungene kommer hjem enten kl 12 eller rundt kl 15, gleder meg! [:)]
I ettermiddag skal jeg på spinn sammen med bestevenninna mi, så da skal ungene være med siden sambo ikke er hjemme enda da. Så da blir det tre treningsøkter på meg i dag, litt i hardeste laget, men jeg liker det sånn! [:)]

Når jeg var i sverige rett før jeg fant ut at jeg var gravid så var jeg så lei av å alltif gå tom for tamponger, så jeg kjøpte en pose på tilbud (100 tamponger til 100kr eller noe) vet ikke helt! Haha... Sambo holdt på å le seg ihjæl der jeg gikk med posen min - så stolt[8D][:D] Men jeg har jo ikke akkurat fått brukt dem[8D]

Så flink du er til å trene skrållan - ser du noen resultater da? BILDE, BILDE!!! Hehe....

Haha, sånne poser skulle jeg hatt! [:D] er så fort gjort å glemme å kjøpe nye, og så sitter man der.. haha!

Ser litt resultater ja! Gått ned ca 2 kg på 3 uker, har stramma opp overarmer og midje (sikkert mer og, men det jeg legger merke til). Trener i tillegg med rockeringen i tide og utide, så jeg har blåflekker på magen, haha. På fredag er det veiedag, kan ta bilder da så du får se [;)] da er jeg vel ikke oppblåst pga mensen lengre eller.

God bedring til lillemann, og hurra for 18 uker! [:D]

ORIGINAL: SillyDilly

Haha, sånne poser skulle jeg hatt! [:D] er så fort gjort å glemme å kjøpe nye, og så sitter man der.. haha!

Ser litt resultater ja! Gått ned ca 2 kg på 3 uker, har stramma opp overarmer og midje (sikkert mer og, men det jeg legger merke til). Trener i tillegg med rockeringen i tide og utide, så jeg har blåflekker på magen, haha. På fredag er det veiedag, kan ta bilder da så du får se [;)] da er jeg vel ikke oppblåst pga mensen lengre eller.

God bedring til lillemann, og hurra for 18 uker! [:D]

Jippi biiilder! Gleder meg! Syntes det høres sååå morsomt ut med rockering - gleder meg til å prøve! Flink du

Looney: GÅ Å LES!!!!! Har selv 4 mnd til eksamnene og må jobbe enda hardere![&:][8D]

Da klarte jeg å grave fram bilen ja..Utrolig mye snø som har komt her i dag jo...Vi vasser i snø...Vanskelige kjøreforhold for dem som har ansvaret for det her hos meg er utrolig sløve...Sklei veldig mye kjente jeg[&:]

Lurer på hvordan det blir i kveld når jeg skal på trening

jaja godt å være hjemme igjen ivertfall...Heidi prater og prater om mikke som snart kommer på playhouse...Så blir vel sløvings på sofaen da tenker jeg[8D]

aaaaaaaah godt nå ser jeg blinkende lys og det betyr bare at veiene blir litt bedre å kjøre på

Shoppis: Ja, fruene i kveld!

DA er jeg ferdigtrent for i dag! [:D] Gikk bra på spinning, selv om det var mange år siden sist. Knærne mine digga det ikke da, men det får bare så være.
Nå har vi spist sen middag, og jeg skal straks dusje. Tenkte å ha med meg Tobbelobb, så han må bli ferdig med kveldsmaten først...

Kidsa i seng, Tomas på trening, så møte, så spille kamp...!
Jeg har lagt fram klær til i morgen, så da er alt i boks..

ja da er kidsa i seng.
Ser ut som storemor begynner å bli feberfri, men at lillemor er på vei inn i feberverden..
HAr fått strikka ferdig kjolen nå, skal legge ut bilde senere når jeg kommer hjem!!
Nå er det kaffeslaberas på besøk!! deilig lefse..og dårlig med trening....

Gleder meg til å se bilde, tutta og så artig at lillemor har begynt å gå!!! [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Gleder meg til å se bilde, tutta og så artig at lillemor har begynt å gå!!! [:D]

ja det er morro at hun går..litt sånn sjanglete også henter hun seg inn igjen, med armene i været..hehe

Hjemme fra besøk hos venninne. var kos som alltid. N sovnet ikke i bilen hverekn til eller fra, selv om det var ca en time hver vei å kjøre. Så han besvimte i seng da vi kom inn døra hjemme. Nå er straks en vaskemaskin ferdig og skal henges opp før jeg køyer. Må opp seks i morgen for har tidligvakt på jobb. Gubben er hos en kompis så blir ikke noe uansett så hvorfor ikke legge seg liksom[:D][:D]

Back
Topp