2 fødsler på overtid, når kom nr 3?

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Jeg har først to barn, første kom 10dager på overtid, dagen før igangsettelse. Nr ble satt igang 7 dager etter termindato, pga lite fostervann oppdaget på trivselskontroll.

Nå kommer nr 3 snart, og er veldig innstilt på overtid denne gangen også :rolleyes: Håper selvfølgelig på at han plutselig finner på å komme litt før tida, men har mine tvil :hilarious:

Når ble din nr 3 født ift de to første?

Jeg har først to barn, første kom 10dager på overtid, dagen før igangsettelse. Nr ble satt igang 7 dager etter termindato, pga lite fostervann oppdaget på trivselskontroll.

Nå kommer nr 3 snart, og er veldig innstilt på overtid denne gangen også :rolleyes: Håper selvfølgelig på at han plutselig finner på å komme litt før tida, men har mine tvil :hilarious:

Når ble din nr 3 født ift de to første?
Ganske likt som meg, min nr 1 kom 12 dager over og nr 2 ble satt i gang 7 dager over pga lite fostervann. Venter min nr 3 og rekner med overtid denne gangen også meeen har jo et liiite håp om å slippe det denne gangen:angelic:

Ganske likt som meg, min nr 1 kom 12 dager over og nr 2 ble satt i gang 7 dager over pga lite fostervann. Venter min nr 3 og rekner med overtid denne gangen også meeen har jo et liiite håp om å slippe det denne gangen:angelic:

Så spennende :D Når er termin?

Min første kom på 12 dager overtid, startet kvelden før igangsettelse.
Nr 2 kom 2 dager etter UL termin å 2 dager før mens termin.

venter nå nr 3 med ul termin 21 okt (mens termin 19), så spent her også :) de sier nr 3 er en luring.

Nr 1 kom 13 dager på overtid (igangsatt)
Nr 2 kom 4 dager over
Nr 3 og 4 (tvillinger) kom 4 uker før termin (igangsatt pga maxtid for eneggede tvillinger)

Er selv overbevist om at jeg hadde gått overtid om det kun hadde vært 1 barn i mitt tredje svangerskap.
Min mor gikk over med alle 4.

Nr 1 36+5/6, nr 2 37+0. Nr 3 får vi se når kommer, jeg er 39+4 idag :woot:

Ble igangsatt 7 dager over med nr.1 (pga uoppdaget seteleie), var veeldig moden da, og hun kom kjapt. Med både nr.2&3 startet fødsel av seg selv 7 dager på overtid. Så har tydeligvis en innebygd timer på det. Venter nå nr. 4, så «vet» vel nesten når hun kommer, selv om jeg håper på før termin:p

Ble igangsatt 7 dager over med nr.1 (pga uoppdaget seteleie), var veeldig moden da, og hun kom kjapt. Med både nr.2&3 startet fødsel av seg selv 7 dager på overtid. Så har tydeligvis en innebygd timer på det. Venter nå nr. 4, så «vet» vel nesten når hun kommer, selv om jeg håper på før termin:p
Tror nok den innebygde overtidstimeren slår inn her også gitt :p

Back
Topp