2 egg??

Strikkeguri

Elsker forumet
noen som vet om man får sette inn 2 egg på st.olavs?? har virkelig lyst til det, meeeen venninna mi fikk ikke det....er det noen her som har fått det??

ok får vel bare vente å høre hva de sier. vet ikke hvorfor venninna mi ikke fikk det heller....hun hadde ikke spurt hvorfor.

Jeg spurte første gangen jeg skulle sette inn om jeg kunne få to, men da sa de at de satte ikke inn to pga det var så høyt flertall med tvillingfødsler og mulige missdannelser.
Men andre gangen jeg skulle sette inn så fikk jeg to uten jeg ba om det, men de spurte om jeg ville ha begge da den ene ikke hadde delt seg så godt, men det var sjanser for at den delte seg mere inni meg. Så for å sikkre sjansen fikk jeg ett flott egg utenom. Om jeg ikke tok det andre egget ville det blitt kastet...

Så jeg tror det kommer litt ann på eggets utvikling?
Men det er ikke sikkert sjansen er lik denne 3.gangen...

Og det er ikke dermed sagt at en blir grvaid om en får to egg satt inn... Man trenger bare ett gullegg for at det skal lykkes

ORIGINAL: GunnElin

da vet vi d :)

Jamen du, du må tenke at du skal bli gravid :)
Du ska få et lite nurk nu, veit d e vanskeli å tenke posetivt men du må bare prøve [:D][:D]

å som du sir man treng bare et gull egg[:D]

Jeg skal prøve tenke såå posetivt jeg kan... Heldigvis har jeg litt avledning da min lille voffse venter valper om 3uker ca. Så dette blir spennende og det er hennes første kull.
Så skal jeg på rehab trening ifht helsen min så det skjer litt ting på min side frem over... Så om jeg er ruger denne gangen så vil jeg tro jeg ikke kommer til å tenke sååå veldig på det, men tankene vil nok dette innom inni mellom vil jeg tro...

Det jeg gruer meg mest til er å få svaret levert alene da jeg er på rehaben....
Men det skal vel gå bra håper jeg[:)]

ORIGINAL: GunnElin

så spennanes, ja veit du d klare du så fint :)
Detta skal vi alle krysse for å håpe på d beste...
E så spent på dine vegne:)

Awww kvalpa. kosn hund e d du har?
Skriver i dagboken min slik at vi ikke forstyrrer de andre her inne med de riktige svar og spm..KNIZ[:D]

Jeg satt inn 2 egg på første forsøk. Eggene var ikke av helt topp kvalitet....
2. forsøk "krangla" vi oss til å få satt inn de 2 eggene som var befruktet. (1 bra kvalitet og 1 ikke godt nok til å fryse).
3. forsøk var det bare 1 egg som ble befruktet.
Nå ruger jeg på 2 flotte egg, og har 3 på frys. Denne gangen sa de bare at dere vil vel ha 2 egg...

Jeg tilhører riksen og jeg fikk ikke to egg på noen av mine forsøk.
De som får to er de som er over en viss alder og om det er siste forsøk

Tvi tvi[:)]

Jeg fikk satt inn to kjempe bra befrukta egg på st.olavs nå i helga som var :)
Men nå var jeg på mitt 4.forsøk å da... 5.forsøk om man regner med frys... så var nok derfor.

Er jo ikke sikkert noen av dem fester seg,men håper på det ene fester seg :)

Back
Topp