2 egg inn hcg sunket litt

Starbucks

Forumet er livet
Æsj....ringte Fürst for å sjekke om prøven var klar. Orker ikke vente på tlf. Den var på 58. Dvs at fra tirsdag til idag har den sunket fra 70 til 58. Finnes det noe håp om at det kan være ett av eggene som hat sluppet? At det er derfor jeg har fått en menslignende blødning? Nå kan jo cyclogesten holde mensen tilbake og være årsaken til at den ikke kommer for fullt...Men er det noen som har satt inn 2 egg og opplevd lignende og likevel gått bra?

Jeg vet dessverre ikke, så er ikke til noen hjelp, men jeg krysser fingrene for at det er som du sier, og at minst ett egg ligger der inne og vokser :)

Jeg hadde en periode av svangerskapet i uke 5/6 der HCG ikke steg nok og det skyldtes at den ene av de to spirene hadde sluppet taket. Visste jeg hadde to spirer, for det hadde gyn sett på UL enda tidligere. HCG sank ikke i den perioden, men økte veldig lite, før det igjen økte mye. Hadde en veldig høy HCG i utgangspunktet, så min situasjon er nok kanskje ikke helt sammenlignbar med din. Håper dette går veien for deg, selv om ting kanskje ikke ser veldig bra ut akkurat nå. Lykke, lykke til!

Åh, kjære deg - jeg vet ikke! Så frustrerende å ikke vite! Jeg håper det fremdeles er håp, siden du hadde 2 egg! Stor klem

Det er nok over. Inn på mandag for å sjekke at kroppen fikser opp selv. Da bør hcg være tilbake på normalen.

:( nei!! Stor trøsteklem til deg. Dette var ikke fortjent!!

Kjempetrist dette:-( Det minner om da jeg ble gravid på det 3. forsøket vårt. Testet positivt, blødde litt, hcg sank:-( Helt forferdelig, og blodig urettferdig! Etter det har jeg vært igjennom 3 nye forsøk - og endelig full klaff. Ikke gi opp! Nå har du bevist at du kan bli gravid, og det er iallfall positivt. Ny, stor klem.

Æsj....ringte Fürst for å sjekke om prøven var klar. Orker ikke vente på tlf. Den var på 58. Dvs at fra tirsdag til idag har den sunket fra 70 til 58. Finnes det noe håp om at det kan være ett av eggene som hat sluppet? At det er derfor jeg har fått en menslignende blødning? Nå kan jo cyclogesten holde mensen tilbake og være årsaken til at den ikke kommer for fullt...Men er det noen som har satt inn 2 egg og opplevd lignende og likevel gått bra?
Har bara dessvärre negativ erfaring med sjunkande hcg :( beklager så mycket Starbucks <3

Det er nok over. Inn på mandag for å sjekke at kroppen fikser opp selv. Da bør hcg være tilbake på normalen.
Har også negativ erfaring med synkende hcg :( Dette var veldig leit :( :(
Stor klem til dere to.

Back
Topp