2 down...

Bebibooms

Gift med forumet
5 to go... [:D]

pepperkaker, tørre vafler....

så... skal jeg lage kakemenn, delfia, sirupssnipper, peppernøtter og riskaker...[:D]

så skal jeg ta de m t sirdal t jul... imponere svigers.. hihi...[:)] eller rettere sagt, svigermor...

gosh! Kan du lage noen av disse her i hønefoss sånn at jeg får med meg en som kan dette?[8D]

kan og kan... første året jeg prøver meg alene..[:D]

ja, spes når svigermor er råtten mot meg... skal bevise at hun kan mene hva hun vil om meg, men jeg er iallefall en god mor og samboer til mannen min...

sist søndag fikk jeg slengt i meg at hun syns jeg var så fæl mot marcus når han var liten, for jeg flakset så mye med han... så nevnte hun, på babybesøk i krsand (bv-treff) på besøk til kathmor på evje... (1.5 time fra svigers... ikke akkurat langt..) og at jeg dro til bergen til bestevenninnen min.... tydeligvis dritdårlig mor jeg... tar m barnet mitt på sosiale ting...

hadde bare lystå slenge i trynet på hu, unnskyld meg, du har 3 sønner, og to er de er GODT over 30 og bor fremdeles hjemme... hallo??? hvem er d som kanskje hat gjort en "liten" feil??? men, gjorde d ikke... huff, godjul...[&:]

Huff... For ei dame...[&o][:(] Er vel lika greit de bor langt unna..??[8D]
Makan altså...

ORIGINAL: Bebibooms

ja, spes når svigermor er råtten mot meg... skal bevise at hun kan mene hva hun vil om meg, men jeg er iallefall en god mor og samboer til mannen min...

sist søndag fikk jeg slengt i meg at hun syns jeg var så fæl mot marcus når han var liten, for jeg flakset så mye med han... så nevnte hun, på babybesøk i krsand (bv-treff) på besøk til kathmor på evje... (1.5 time fra svigers... ikke akkurat langt..) og at jeg dro til bergen til bestevenninnen min.... tydeligvis dritdårlig mor jeg... tar m barnet mitt på sosiale ting...

hadde bare lystå slenge i trynet på hu, unnskyld meg, du har 3 sønner, og to er de er GODT over 30 og bor fremdeles hjemme... hallo??? hvem er d som kanskje hat gjort en "liten" feil??? men, gjorde d ikke... huff, godjul...[&:]

sånne mennesker skulle man fått lov til å sette munnkurv på[:'(] men jeg hadde svart på tiltale jeg altså.. men på en saklig og voksen måte.. satt hun på plass litt..[;)]

Flink du er da [:)] her har vi bare laget litt godter. Julemann deigen står i kjøleskapet, kanskje vi får gjort den ferdig i dag. Skulle egentlig i går, men ble utsatt på grunn av omgangssyka [:'(]

ORIGINAL: *MissMe*

Huff... For ei dame...[&o][:(] Er vel lika greit de bor langt unna..??[8D]
Makan altså...

HEILT TOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: Bebibooms

sånne mennesker skulle man fått lov til å sette munnkurv på[:'(] men jeg hadde svart på tiltale jeg altså.. men på en saklig og voksen måte.. satt hun på plass litt..[;)]

jeg tør ikke svare igjenn... hun er så...ja...dritt dame... at jeg orker rett å slett ikke lage bråk,hun får lekse utav seg hun,så skal jeg svalge elefantene og kamelene... for sambo's del... ikke gøy for han visst d blir dåååårlig stemning...

høres ut som min svigermor[:D] Bare at jeg har gitt opp å prøve å imponere. Det hun sier går inn det ene øre og ut igjen det andre... Men jeg har irritert meg en god del over den dama. Hva sier Ø da??

ORIGINAL: ..christine..

høres ut som min svigermor[:D] Bare at jeg har gitt opp å prøve å imponere. Det hun sier går inn det ene øre og ut igjen det andre... Men jeg har irritert meg en god del over den dama. Hva sier Ø da??

[;)]

...har derimot ikke latt være å svare (men saklig), og det ser ut til å ha hjulpet selv om det har tatt laaang tid (8år sånn omtrentlig [8D])... Jeg liker ikke å bli pillet på nesen med usaklige utblåsninger fordi noen trenger en hakkekylling, så da får de værsågod finne seg en annen en meg og mine! [:)] De gir seg til slutt, det er bare å være bestemt og virke selvsikker (selv når man kanskje ikke er så selvsikker...) [:)]

ORIGINAL: ..christine..

han blir jo forferdelig lei seg når hun kommer på besøk til oss og bare overkjører meg fullstendig, bruker tiden sin til å klage på alt jeg gjør osv... alt er feil... og når de kun er her ca 1 gang i året, så har hun en del å ta meg på.... for da skal hun jo blåååse ut alt... men jeg sier at jeg ikke bryr meg... når marcus var liten var hun skikkelig stygg mot meg... da ga han beskjed til henne.... så roa hun seg... men tror ikke d vil funke at jeg sier noe... er nok han som må trø til... men enn så lenge... så klarer jeg meg... huff, dama er ille asså, hun viser ikke en følelse... ikke en!! isdronning....

men er ikke du redd for at boblen sprekker? er verre hvis du får nok til slutt og helt uventet slenger ut all din frustrasjon mot hun...[&:] da er det bedre å venne seg til å så smått ta igjen. Men koselig høres det ikke ut altså[&:].

Mine svigers var aldri særlig glade i meg før... unnlot bare å snakke med meg - var beste måten for dem å takle sønnens valg[8D]. Men så ble det slutt mellom oss en liten periode etter at vi hadde vært sammen 2 år. Da tror jeg at de skjønte at det kanskje ikke var meg som var så gale[8D]. Fordi når vi ble sammen igjen ble de mine bestisser hahah[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

men er ikke du redd for at boblen sprekker? er verre hvis du får nok til slutt og helt uventet slenger ut all din frustrasjon mot hun...[&:] da er det bedre å venne seg til å så smått ta igjen. Men koselig høres det ikke ut altså[&:].

Mine svigers var aldri særlig glade i meg før... unnlot bare å snakke med meg - var beste måten for dem å takle sønnens valg[8D]. Men så ble det slutt mellom oss en liten periode etter at vi hadde vært sammen 2 år. Da tror jeg at de skjønte at det kanskje ikke var meg som var så gale[8D]. Fordi når vi ble sammen igjen ble de mine bestisser hahah[8D]

kanskje jeg får dumpe han en stund dah.. hihi... neida... hehe... [:D]
boblen sprekker nok en dag... hehe...[:D]

Back
Topp