Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bebibooms
ja, spes når svigermor er råtten mot meg... skal bevise at hun kan mene hva hun vil om meg, men jeg er iallefall en god mor og samboer til mannen min...
sist søndag fikk jeg slengt i meg at hun syns jeg var så fæl mot marcus når han var liten, for jeg flakset så mye med han... så nevnte hun, på babybesøk i krsand (bv-treff) på besøk til kathmor på evje... (1.5 time fra svigers... ikke akkurat langt..) og at jeg dro til bergen til bestevenninnen min.... tydeligvis dritdårlig mor jeg... tar m barnet mitt på sosiale ting...
hadde bare lystå slenge i trynet på hu, unnskyld meg, du har 3 sønner, og to er de er GODT over 30 og bor fremdeles hjemme... hallo??? hvem er d som kanskje hat gjort en "liten" feil??? men, gjorde d ikke... huff, godjul...[&:]
ORIGINAL: shorty86
ORIGINAL: Bebibooms
ja, spes når svigermor er råtten mot meg... skal bevise at hun kan mene hva hun vil om meg, men jeg er iallefall en god mor og samboer til mannen min...
sist søndag fikk jeg slengt i meg at hun syns jeg var så fæl mot marcus når han var liten, for jeg flakset så mye med han... så nevnte hun, på babybesøk i krsand (bv-treff) på besøk til kathmor på evje... (1.5 time fra svigers... ikke akkurat langt..) og at jeg dro til bergen til bestevenninnen min.... tydeligvis dritdårlig mor jeg... tar m barnet mitt på sosiale ting...
hadde bare lystå slenge i trynet på hu, unnskyld meg, du har 3 sønner, og to er de er GODT over 30 og bor fremdeles hjemme... hallo??? hvem er d som kanskje hat gjort en "liten" feil??? men, gjorde d ikke... huff, godjul...[&:]
sånne mennesker skulle man fått lov til å sette munnkurv på[:'(] men jeg hadde svart på tiltale jeg altså.. men på en saklig og voksen måte.. satt hun på plass litt..[;)]
ORIGINAL: ..christine..
høres ut som min svigermor[:D] Bare at jeg har gitt opp å prøve å imponere. Det hun sier går inn det ene øre og ut igjen det andre... Men jeg har irritert meg en god del over den dama. Hva sier Ø da??
ORIGINAL: ..christine..
høres ut som min svigermor[:D] Bare at jeg har gitt opp å prøve å imponere. Det hun sier går inn det ene øre og ut igjen det andre... Men jeg har irritert meg en god del over den dama. Hva sier Ø da??
ORIGINAL: Tjukkaaa
men er ikke du redd for at boblen sprekker? er verre hvis du får nok til slutt og helt uventet slenger ut all din frustrasjon mot hun...[&:] da er det bedre å venne seg til å så smått ta igjen. Men koselig høres det ikke ut altså[&:].
Mine svigers var aldri særlig glade i meg før... unnlot bare å snakke med meg - var beste måten for dem å takle sønnens valg[8D]. Men så ble det slutt mellom oss en liten periode etter at vi hadde vært sammen 2 år. Da tror jeg at de skjønte at det kanskje ikke var meg som var så gale[8D]. Fordi når vi ble sammen igjen ble de mine bestisser hahah[8D]