2 dagers holdbarhet på glass

caracara

Forumet er livet
Ser at glassene fra Nestlé (de jeg har sett vertfall) har en holdbarhet på 2 dager i kjøleskap etter åpning. Bruker jo ikke opp et helt glass med sviskepuré eller sviskesaft på 2 dager akkurat [8|] Har tenkt på å fryse det i isbitformer mange ganger, men alltid glemt det før det er for sent [:)] Pleier dere å kaste glassene etter 2 dager, eller?

ORIGINAL: Rock Mommy

Kjøper fra småfolk, de holder en uke :)

Samme gjør vi [:)]

Jepp det gjør jeg :)

jeg kaster...[8|]

Sjekker på butikk ka som har lengst holdbarhet før e ska kjøp de. Så tar e de som har 1 ukes holdbarhet[;)]

Har Småfolk sviske-ett-eller-annet? Hvor er det størst utvalg i Småfolk? Ooooog, går det an å ta vare på en åpnet boks med fruktmos? [:)]

ORIGINAL: Rock Mommy

Kjøper fra småfolk, de holder en uke :)

forresten veldig rart, for nestle sin og småfolk sin har akuratt samme ingridiensene har jeg lest, bare litt mer sviske prosent i den ene..rart de har så ulik holdbarhets dato da.

Kan ikke forstå at svisker skal ha så kort holdbarhet, men det er jo bare til å fryse. Tipper de helgarderer seg. Mer salg..?

Snakka forresten med en annen mamma som har ei jente på 1 år, hun likte Småfolk-glassene mye bedre. Hun mente Nestlé sine middagsblandinger var samme suppa, særlig mtp. farge og lukt. Hun mente at Småfolk sine både luktet og smakte det etiketten tilsa [:)]

Kjøpte sviskemos i sverige, og den e mye mildere i smak enn den her i norge (veit ikke koffør, sia da e samme prod...)
Tobias elska den svenske. Den norske syns han e bitter på smak. (syns e også)

Back
Topp