2 dager til sprøytestart....hjelp?

babytutta

Forumet er livet
weeeeeh

dette går neste for fort hehe..kan noen hjelpe meg litt?

nå ligger den i kjøleskapet, burde jeg ta den ut i morgen kveld, med meg opp på badet eller soverommet?  skal sette den kl 0700 på onsdagsmorningen...må prøve være litt våken da.hehe. skal ikke ta bussen før 0730 til skolen, så da er jeg vel fin form, ingen som merker noe eller av den sprøyta??
var det vondt første gangen, var sambo/mann med??
er redd jeg ikke får det til skikkelig...er det lett gjøre noe feil lissom??
skal inn se på den filmen med puregon pennen på nett jah[:)]

å det er bare 1 uke til første ul...juhu

okei så da skal pennen ligge i kjøleskapet hele tiden enkli??
okeeeei. da skal jeg bare gjøre det på kjøkkenet jeg da.. har akkurat til 4 dager i en slik, da jeg har 100ie som dose.så skal nok gå greit. trykke sakte ok.

hva har dere andre gjort da?

er ikke redd sprøyter i det hele tatt.men rart å gjøre på seg selv.
hadde planer om å ta ut ampullen i morgen og legge på kjøkkenet sammen med pennen.
skal stå opp litt tidlig onsdag og dusje å være våken hehe. så når jeg har satt så kan den egentlig ligge på kjøkkenet men ikke i kjøleskapet...var det jeg hadde tenkt i utg punktet

skal nok gå bra.

Bare 2 dager igjen?!? Syns du nettopp startet på nesesprayen eg!![:D]

Min erfaring: Noen ganger tok eg den ut da eg stod opp, så gikk eg i dusjen og da var sprøyten passe varm til å injisere da eg var ferdig på badet. Andre dager tok eg den ut om kvelden, la den i stuen om natten. Badet er vel uansett for varmt å ha den i.

Ellers sier eg som de andre: injiser sakte og hold sprøyten inne noen sekunder etterpå.

Syns den puregon pen-siden på nettet forklarer det hele veldig bra.

Lykke til[:D]

ta den opp dagen føre, er ikke noe godt å sette den kald.
er ikke vondt, jeg gjorde det ikke selv første gangene da, går nok bra skal du se,

går nok superdupert..sambo skal stå opp med meg...det er greitt. skal opp litt før å være kless klar hehe[:D]
gleder meg til å begynne. er kun 2 uker til uttaket..går så fort nå jah[:)]

ikke lenge igjen no nei.....tenk deg at vi starter på sprøytene på onsdag[:D]

men du???? skal du ta den om morningen???? eg fikk beskjed om at det var best å ta den om kvelden,pga ul som skjer på dagtid,en skulle ikke ta sprøyten før en gikk på ul[8|] så eg tar den på kvelden.

kvir meg en del eg...... masse[:)]

jeg har fått beskjed om morningen ja..innen 12 om dagen tror jeg..og siden jeg sprayer kl 0700 så kan jeg like godt sette den også samtidig. skal ta den før ul på dag 6 og 9.

har puregon jeg. du da?
hmm rart at vi får så forskjellige beskjeder.

ORIGINAL: babytutta

jeg har fått beskjed om morningen ja..innen 12 om dagen tror jeg..og siden jeg sprayer kl 0700 så kan jeg like godt sette den også samtidig. skal ta den før ul på dag 6 og 9.

har puregon jeg. du da?
hmm rart at vi får så forskjellige beskjeder.

ja eg har også puregon,skal ha 225 IE og helst på kveld.

jeg har bare 100 ie jeg. skal på ul dag 6, altså mandagen. kanskje de øker dosen da om de ser jeg trenger mer..er redd jeg må ha ekstra dager pga lav dose.
men ja om morningen skal den settes.
jaja...gjør som de sier, de vet nok best[:)]

jeg har bare 100 ie jeg. skal på ul dag 6, altså mandagen. kanskje de øker dosen da om de ser jeg trenger mer..er redd jeg må ha ekstra dager pga lav dose.
men ja om morningen skal den settes.
jaja...gjør som de sier, de vet nok best[:)]

ja vi må nok høre på de som kan dette[:D]

uansett lykke lykke til...
skal bli spennende at vi er så likt da..hehe
når skal du på ul da?

uansett lykke lykke til...
skal bli spennende at vi er så likt da..hehe
når skal du på ul da?

du også må ha masse lykke til[:D]

e jo sååååå spennende dette her[:D]

eg skal på ul om ti dager eg[:D] skulle egentlig den 22 men ingen som kunne ta imot meg på ul då,så det blir den 21[:D]

ååååh da skal vi samme dag da...tihi..jeg skal på haukeland..tjohei

skal også på dag 6 her hjemme...

ååååh da skal vi samme dag da...tihi..jeg skal på haukeland..tjohei

skal også på dag 6 her hjemme...

eg har foreløbig bare en ul eg skal på,eg skal då opp i fana på ul. så når eg e der så ringer vi til hausken,og  då får eg vite ka som vil skje videre

okeeei.
satser på vi blir rimelig tette da..moro om det blir testings sammen[:D]

Back
Topp