2 dager på overtid

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
i går ( 1 dag på overtid ) begynte plutselig folk å mase om han er kommet, om det skjer noe, å det morsomme av alt: de kommer med masse råd om å få dette startet :P gå i trapper, spis krydret sterk mat, ha sex!
vi har stesønnen min på helgebesøk, noe som vi har vist om i lang tid, så må først få det overstått, så kan lillegutt komme...

merkelig nok så er jeg og barnefaren de som ikke stresser med dette enda =) bare slapper av og nyter siste tiden vi har sammen, før babyen kommer <3

flere som er på overtid, som har folk rundt seg som spør flere ganger om dagen om babyen er kommet? :P

er som om de er redd vi ikke kommer til å fortelle dem når babyen er ankommet :P

JEpp, sånn var det her også fikk spørsmål flere ganger daglig av familien til samboern.. gikk 1uke over tida så det var lange 6dager med masse mas :p

merkelig det der :P hadde aldri trodd at noen av mine kom til å mase og være så utålmodige. søstra mi har holdt på i en uke allerede å spurt om han kommer snart. selv faren min, som jeg ikke har så god kontakt med, har sagt at nå må jeg se å presse ut ungen snart :P
og mamma sender meldinger å informerer om at hun skal til steder med dårlig dekning å hvordan jeg kan nå henne hehe.

men det er godt å vite at de viser interesse for babyen =)
så får unngå sosiale medier til ungen er ute hehe.

Er ikke akkurat sånn at en glemmer å fortelle familien at babyen har kommet heller :p

Back
Topp