2 dager over...

Latterfrosken

Forumet er livet
Ikke noe bebis enda... og i tillegg skal gubben kanskje ut på pub og se fotball!
Hyggelig, da blir jeg sittende alene!!!!!!!!!!! [:@]
Skjønner ikke kompisene hans at han kunne holdt seg hjemme, istedefor
at de skal mase på han om å gå ut hele tiden?
Vi var jo ute med de forrige helg jo!!!!!!!!!!!!!!
Bæsj på leggen!!!!

Æsj så kjedelig da.. Kan tenke meg det er trått å være på overtid [:'(]

Hmm syns mannen din kan holde seg hjemme nå da.. Han må vel skjønne at du syns det er greit å ha han hos deg nå? Tenk hvis det skjer noe da mens han er borte, og han må styrte til sykehuset med alkohol i kroppen? Kjedelig..

Dumme unge som ikke har vett på å komme ut til mamma'n sin [;)][:D] Angående pubtur med gravid samboer på overtid; det hadde ikke min fått lov til!!!

Nei, men hva skal man si da??? Vil jo ikke at han skal være sur
resten av kvelden. Og da blir jeg vel sett på som "sjef" av venna hans!
Lite dilemma dette her... ble litt sur selv jeg nå...
Endelig en kveld alene på laaaaaang tid, også skal han ut!!!!!!!!!!

La han gå du og begyn stress så kanskje du provoserer babyen ut..haha! sÅ MÅ HAN KOME HEIM.
Enig med deg,typisk å skulle noke på det tidspunkttet da!!![:D]

Jeg hadde blitt gal hvis det hadde vært kjæresten min! Heldigvis har jeg ikke det problemet.. Han drakk tre øl på juleaften, og angret seg fryktelig i tilfelle det skulle skje noe.. Nå har jo jeg en stund til termin enda, men han tenkte faktisk på det.. [:)]

Nei skjønner at det er et lite dilemma da, men syns samboeren din kunne holdt seg hjemme hos deg..[8|]

Jeg syns at du skulle drite i hva andre måtte syns og ta hensyn til deg sjøl og dine behov denne tida som er igjen!! Det kan vel skje når som helst og han vil da vel ikke gå glipp av fødselen??

Ikke lett.... får gå inn og høre hva han har lyst til!
Sikkert kjedelig å sitte her hjemme med meg og vente på at det skal skje noe.
Men jeg vil ikke være alene!!!!!!!!!!!!

Man kan jo ikke tvinge de til å være inne heller, men du kan jo spørre han om han hadde syntes det hadde vært greit hvis situasjonen var omvendt?
Hvis han måtte sitte inne, og du hadde dratt på byen?
Sånn tenker alltid samboeren og jeg hvis vi er litt i tvil..

Jeg hadde bedt ham være hjemme med meg. Han må jo forstå at du ikke ønsker å være alene når fødselen kan skje hvert sekund!

Hadde det vært min mann skal jeg love deg jeg hadde nekta han.
For pokker vi har gått i 9 månder og nå som du går på overtid må de klare å holde seg hjemme de få dagene som er igjen. [:D]

Få han til å tenke på hva hvis om fødselen starter og han ikke er der. Tenk på deg selv fremfor vennene. Egoistiske venner syns nå jeg da..

Dere var nå to om å lage bebisen! Så han får jo vise ansvar spør du meg...
På overtid vet du jo hvertfall aldri når det setter igang,og er jo kjekt å ha støtte hjemme om vannet f.eks plutselig går. Gå ut med vennene kan han heller gjøre etter ungen er ankommet!

enig med alle andre herinne!! hvis puben trekker så mye for han nå, har han et problem!! hadde ALDRI latt samboer gå ut på det tidspunktet der. det er en selvfølge at det ikke skal være en diskusjon mener nå jeg. blir han sur for det så burde han se til å bli voksen!

For en fjomp.Jeg hadde gitt sambo en overhøvling om han hadde dratt ut hvis jeg var over terminen.Ting kan jo skje når som helst,det må de vel skjønne.Da er det jo best å holde seg hjemme.
Den kommer nok når du minst aner det.Jeg gikk selv å håpa hele tiden at det ble litt før,men hun kom akkurat på terminen.Du kan iallfall trøste deg med det at de kommer når de har tenkt det selv som regel:)

Hadde aldri i livet jeg heller tolerert..Skulle bare mangle at de holdt seg hjemme spør du meg....Åhh gud som mannfolk kan provosere meg noen ganger..hehe

Back
Topp