2 dager mellom uttak og innsett

Masie

Betatt av forumet
Om alt går etter planen på UL i morra så skal jeg ha uttak på fredag. Siden Porsgrunn ikke setter inn i helg så blir det da evt innsett på mandag :angelic:

Noen andre her som har satt inn på tredje dagen etter uttak?

Så spennende med ultralyd i dag. :-) jeg har satt inn etter tre dager de fleste gangene. Da har de delt seg enda mere, og man får et befruktet egg som har klart en ekstra dag. Ikke så dumt egentlig. ;-) er det første forsøk? Du må ha lykke til på ultralyden i dag, når skal du inn?

Hadde sett på det som positivt jeg! Lykke til!

Hadde selv en uttak på fredag og tilbake på mandag :)
De ringte på lørdag for å bekrefte Ang mandag og hvor mange egg de befrukta :)
Lykke til :)

Om alt går etter planen på UL i morra så skal jeg ha uttak på fredag. Siden Porsgrunn ikke setter inn i helg så blir det da evt innsett på mandag :angelic:

Noen andre her som har satt inn på tredje dagen etter uttak?
Er det ikke ganske standard? Lykke til.

Det vanlige er å sette inn to dager etter uttak :)

Ja men dette blir på en måte den tredje :)
Forrige gang var det uttak mandag og skulle sette inn på onsdagen ( men ble avrutt da ).
Så blir en dag ekstra når det går over helgen da.

Ja men dette blir på en måte den tredje :)
Forrige gang var det uttak mandag og skulle sette inn på onsdagen ( men ble avrutt da ).
Så blir en dag ekstra når det går over helgen da.
Ja, jeg vet det, det var bare Symaskin som lurte på om det ikke var det som var standard, og det er det jo egentlig ikke siden de ellers velger to dager ;) Samtidig som det vel helt sikkert ikke er sjelden det skjer heller.

Så spennende med ultralyd i dag. :) jeg har satt inn etter tre dager de fleste gangene. Da har de delt seg enda mere, og man får et befruktet egg som har klart en ekstra dag. Ikke så dumt egentlig. ;-) er det første forsøk? Du må ha lykke til på ultralyden i dag, når skal du inn?

Tusen takk :) Høres bra ut da :)

Neida, hadde vellykket ICSI i 2001, har en frøken på 8 år <3
Så ett avbrutt forsøk forrige høst.

Ferdig på UL nå, 6 eggposer :) Og skal sette Otrivelle i kveld og uttak på Fredag :angelic:

Ja, jeg vet det, det var bare Symaskin som lurte på om det ikke var det som var standard, og det er det jo egentlig ikke siden de ellers velger to dager ;) Samtidig som det vel helt sikkert ikke er sjelden det skjer heller.

Å ja :) :) :)

Men høres ut som om det ikke er så verst å vente den ekstra dagen heller , så får bare håpe på ange egg på uttak :)

Tror det bare er positivt å få en dag ekstra i rugekassa :) Skulle ønske jeg også kunne få det :p

Tenk, nå er det ikke lenge igjen! :D

Tror det bare er positivt å få en dag ekstra i rugekassa :) Skulle ønske jeg også kunne få det :p

Tenk, nå er det ikke lenge igjen! :D

Tusen takk :angel12 Er skikkelig spendt nå :smiley-angelic001

Jeg fikk en plan for vår lang protokol i dag. Vi skal sette inn på dag 2 også.

Håper uttaket i dag har gått fint! Spennende helg du har foran deg selv om det helst er tiden etter det igjen som virkelig er den nervepirrende. Krysser fingrene for at alt har gått fint i dag! :)

Ønsker deg masse lykke til med innsett i morgen :) Krysser fingrene for at dere får flotte resulater også i morgen :)

Back
Topp