Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke ganske standard? Lykke til.Om alt går etter planen på UL i morra så skal jeg ha uttak på fredag. Siden Porsgrunn ikke setter inn i helg så blir det da evt innsett på mandag
Noen andre her som har satt inn på tredje dagen etter uttak?
Det vanlige er å sette inn to dager etter uttakEr det ikke ganske standard? Lykke til.
Det vanlige er å sette inn to dager etter uttak![]()
Ja, jeg vet det, det var bare Symaskin som lurte på om det ikke var det som var standard, og det er det jo egentlig ikke siden de ellers velger to dagerJa men dette blir på en måte den tredje
Forrige gang var det uttak mandag og skulle sette inn på onsdagen ( men ble avrutt da ).
Så blir en dag ekstra når det går over helgen da.
Så spennende med ultralyd i dag.jeg har satt inn etter tre dager de fleste gangene. Da har de delt seg enda mere, og man får et befruktet egg som har klart en ekstra dag. Ikke så dumt egentlig. ;-) er det første forsøk? Du må ha lykke til på ultralyden i dag, når skal du inn?

Ja, jeg vet det, det var bare Symaskin som lurte på om det ikke var det som var standard, og det er det jo egentlig ikke siden de ellers velger to dagerSamtidig som det vel helt sikkert ikke er sjelden det skjer heller.
Tusen takkHadde sett på det som positivt jeg! Lykke til!
Tror det bare er positivt å få en dag ekstra i rugekassaSkulle ønske jeg også kunne få det
Tenk, nå er det ikke lenge igjen!![]()
Er skikkelig spendt nå 
Lykke til med uttaket på fredag! Supert med seks follikler.