2 dager med murring. gravid?

• Trådstarter Trådstarter baby2
  • Opprettet Opprettet
B

baby2

Guest
Hei

Jeg har hatt to dager med murringer i magen nå. Kjenner det nesten konstant. Stikker litt plutselig og "kiler" på innsiden av magen.
Noen som har opplevd dette? Skal ha mensen om 3 dager tror jeg. Kan det være baby tror dere? Aldri hatt så mye "aktivitet" før mensen før.

Umulig å si. Jeg har det ofte slik selv, og stort sett er jeg ikke gravid likevel. Krysser fingre for pos test for dere!

Hadde mensenmurringer 3 uker før mens. Den ble verre og verre frem til e testa 5 dager før mens. Testen va positiv.
Fikk tili symptomer på graviditet, så fra dag 1 hadde e ømme bryster, fikk gravidgange uten å ane det, følte meg ekstremt oppblåst og hadde flere andre symptomer.

Mensen har ikke kommet. 2 dager over. Skal teste i morra vært hos svigers i helga så vi droppa det *speeent*

Fortsatt ingen mensen men ei heller positiv test. Tatt 1stk før jeg har lagt meg på mandagskveld. Burde kanskje ta på morgenen selv om det står at den kan tas når som helst? :p

Jeg fikk ikke positiv test før 1 uke etter ikm, så det kan jo hende el var litt senere enn antatt?

Hva er ikm? er så dårlig på alle forkortelsene
.. ja tusen takk :) har ei på 1,5. Men alt er glemt allerede :P

Hva er ikm? er så dårlig på alle forkortelsene
.. ja tusen takk :) har ei på 1,5. Men alt er glemt allerede :P
Ikke kommende mens. Den dagen du forventer mens, men håper den ikke kommer ;)

Back
Topp