J
Jentemamma♡
Guest
Men nesten ingen kynnere. Hva kan det ha seg at det ikke har vært kynnere? Er det noe man skal være bekymret for?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men mindre kynnere en vanlig?Tror ikke det. Jeg har masse mensmurringer uten alltid å ha kynnere også!!
Venter nr 3 4. August
Er jo det jeg håper, men er ikke det rart at det er mindre kynnere en vanlig? Har alltid hatt mye, nå kan jeg telle dem på en hånd iløpet av en dag liksom!Det er vel modning på gang da?
Er jo det jeg håper, men er ikke det rart at det er mindre kynnere en vanlig? Har alltid hatt mye, nå kan jeg telle dem på en hånd iløpet av en dag liksom!
Tja varrierer sånn. Kan ha dager med masse kynnere og dager som nå i helga hvor jeg nesten ikke har hatt noen!Men mindre kynnere en vanlig?
Spennende er du kvalmen? Jeg har kastet opp med disse menssmertenejeg går på 3 dagen med mens-smerter og vondt i korsryggen.
Akkurat det samme her 38+5:-( ikke gått opp en eneste kg siden uke 31, står fast på 79.Jeg har Menssmerter og Kvalm.. Lite Mat lyst at jeg bi litt bekymret at jeg får mindre mat i meg og det ska gå ut over Babyen
Jeg er i Uke 38+3 dager.
Ja, kjenner på den konstante gråte følelsen nåSlitsomt å ha det sonn, går på humøret da