2 dager igjen....

BabyApril2014

Blir kjent med forumet
Nå er det 2 dager igjen til jeg finner ut om jeg er fortsatt gravid, eller om jeg har mistet, gubben er knust, å vi krysser fingrene for at vi ikke har mistet....:(

Krysser fingrene for deg.

Kan man ta en test å se om den er negativ? Evt. Hvor lang tid tar det før den er negativ? Jeg blødde litt i går kveld. Drar på ferie på lørdag, så rekker ikke noe lege besøk. Krysser fingrene for deg :)

For meg tok det litt tid før den ble negativ, men jeg så at den ble svakere.

Krysser fingrene for dere.

Krysser fingrene!!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Kan man ta en test å se om den er negativ? Evt. Hvor lang tid tar det før den er negativ? Jeg blødde litt i går kveld. Drar på ferie på lørdag, så rekker ikke noe lege besøk. Krysser fingrene for deg :)

Tar vist lang tid før den kan vise negativt i følge legen min, så det er kun blodprøver, som kan avsløre dette, da sjekker di om HCG nivået har økt eller gått ned...
I morra får jeg siste blodprøve å tror jeg får ultralyd...rart at mannen er enda mere spent å urolig enn meg, men er nå spent!
Følte jeg hadde mistet alt av symptomer, men siste 2 dagene så har uggenheten, halsbrann å tissingen kommet på plass igjen....ugh!!!! :/

Nei! Urettferdig!

:-(

Uff,så trist.. Klem sendes til deg!!

-tasting fra telefon-

Takk dere...:) vi ligger nå her å kikker i taket begge to i dag, litt matt, men igjen så syns vi det er jo veldig gildt med prøvinga å da...Prøve å finne fram noe positivt ;)
Var jo ikke planlagt, men etter en tur på sykehuset fant vi ut av at vi kommer til å prøve intenst framover :)

Så trist... Håper spiren sitter igjen snart :)

Neeei... Jeg som trudde det kom til å gå bra for deg. Men Lykke til videre med prøvinga. krysser fingrene for deg.

Back
Topp