2 dager igjen...

3 små engler

Glad i forumet
Da har jeg vært hos legen igjen. Han følger med og passer godt på både meg og huleboeren min. Snille mannen. Alle prøver var fine og jeg hadde gått opp 1 kg. Perfekt sa han at det var og jeg var stolt av meg selv som faktisk ikke lå dårligere an etter å ha vært sulten 24/7 i flere uker nå [:D][:D][:D]

Men etter jeg var ferdig der kom virkelig nervene. Nå er det bare to dager igjen til UL. Og jeg gruer meg så vanvittig. Jeg har vært igjennom dette før. Optimistisk og positiv inn i stolen... En hulkende bylt ut igjen. Men denne gangen skal det gå bra. Jeg føler virkelig at det er min tur denne gangen. Jeg mener det ikke som om jeg fortjener det mer enn noen andre her inne, men jeg synes jeg har vært rimelig tolmodig og venta lenge nå på at jeg skulle få et lite mirakel som er 50% meg og 50% mannen jeg elsker. Kryss fingrene for meg da jenter. Torsdag klokken 08.10 liksom [;)][;)][;)][;)]

Krysser masse for at lille nurket har det bra[:D] 
Masse lykke til på ul.. du får prøve å finne på noe slik at tiden flyr frem til ul slik at du ikke trenger å beskymre deg så mye, men er vel vanskelig å stenge tankene ute..

Torsdag klokken 8.10 kommer du til å gråte av glede over den lille spiren med et bankende hjerte! Det krysser jeg fingrene for!!!

Lykke til snupp! Blir god tå få sjekka at alt er bra;)

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Masse lykke til på ul.. du får prøve å finne på noe slik at tiden flyr frem til ul slik at du ikke trenger å beskymre deg så mye, men er vel vanskelig å stenge tankene ute..

[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Torsdag klokken 8.10 kommer du til å gråte av glede over den lille spiren med et bankende hjerte! Det krysser jeg fingrene for!!!

Lykke til snupp! Blir god tå få sjekka at alt er bra;)

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Bare eeeeen dag igjen

Kryssert ALT jeg har for deg og venter i spenning på oppdatering på ul torsdag. Dette bare SKAL SKAL SKAAAAAAAAAAAAAAAAAL gå bra og du skal komme strålende ut som en sol etter timen. BASTA !!!

Back
Topp