B Bleiemos Forumet er livet 16 Mar 2009 #1 ..og jeg sitter her å tygger tyggis til den store gullmedalje, har hetetokter, skjelver og munnen virker helt "anspent".. Men dette her klarer jeg vel.. Hører rykter om at det er bare bra å slutte, så jeg får vel bare fortsette å tro på det..[8D][8D][8D]
..og jeg sitter her å tygger tyggis til den store gullmedalje, har hetetokter, skjelver og munnen virker helt "anspent".. Men dette her klarer jeg vel.. Hører rykter om at det er bare bra å slutte, så jeg får vel bare fortsette å tro på det..[8D][8D][8D]
X x1xJaCkLiN Elsker forumet 16 Mar 2009 #2 Ja, noe annet fungerer faktisk ikke :) Hilsen tidligere røyker ;)
TviTvi Glad i forumet 16 Mar 2009 #3 Føler med deg, men dette klarer du. Ta en dag av gangen. Synes du er flink! Klem fra ex-nikotinslave
I iNiMa Forumet er livet 16 Mar 2009 #4 ORIGINAL: TviTvi Føler med deg, men dette klarer du. Ta en dag av gangen. Synes du er flink! Klem fra ex-nikotinslave
ORIGINAL: TviTvi Føler med deg, men dette klarer du. Ta en dag av gangen. Synes du er flink! Klem fra ex-nikotinslave
B Bleiemos Forumet er livet 16 Mar 2009 #6 Takk for oppmuntrende ord![:D] Dette her skal jeg klare vettu. Har jeg klart 2 dager uten, er det rett og slett bare idiotisk å begynne på igjen..
Takk for oppmuntrende ord![:D] Dette her skal jeg klare vettu. Har jeg klart 2 dager uten, er det rett og slett bare idiotisk å begynne på igjen..